תואר שני בחינוך

כללי

תיאור התכנית

התואר השני בחינוך מיועד לתלמידים המעוניינים להתאמן בחינוך, בארגון או במחקר. באמצעות מודולים הכוללים נקודות מבט השוואתיות ובינלאומיות, תוכלו ללמוד חוויות מבריטניה ומרחבי העולם ותחקרו את הסוגיות המורכבות העומדות בפני מורים ומנהיגי חינוך ומקבלי החלטות בהקשר גלובלי יותר ויותר. אתגרים אלה כוללים היבטים כמו תכנון תוכניות לימודים, העברת הוראה בעולם המשתנה במהירות או השפעות של בינלאומיות וגלובליזציה על רעיונות ושיטות חינוך.

התוכנית מספקת הבנה מעמיקה של החינוך כתחום לימוד, אך גם את הקשרים בין חינוך למוסדות חברתיים אחרים הממלאים תפקיד בהתמודדות עם בעיות חינוך מורכבות. בעבודה צמודה עם חברי כיתה וצוות אקדמי, תהיה לך הזדמנות לחקור את השאלות הללו ולהפיק תועלת מנקודות מבט בין תחומיות, כולל חינוך, סוציולוגיה ופסיכולוגיה. תאתגר אותך להעריך ולגבש המלצות על פרקטיקות חינוך וארגון, ולעצב התערבויות חדשניות אשר יעצימו את הלומדים על ידי שיפור האיכות והרלוונטיות של השכלתם.

התוכנית נותנת תשומת לב מיוחדת למגזרי החינוך הגדולים ביותר: חינוך יסודי ותיכוני, אך גם נותנת לך את האפשרות לדון בהתפתחויות בחינוך מנקודת מבט רחבה יותר, לכל אורך חיים - מחינוך קדם יסודי והשכלה גבוהה ועד למידה מבוגרים ובלתי פורמאלית. חינוך - שמזהה את קשרי הגומלין בין החלקים השונים במערכות החינוך. עבור פרויקט עבודת המחקר שלך אתה יכול לבחור להתמקד בכל רמה של חינוך פורמלי או בחינוך לא פורמלי.

אנא שימו לב כי אמנם תכנית זו מתאימה לאנשי מקצוע חינוכיים המבקשים לפתח את הקריירה שלהם, אך היא אינה כישורי הוראה ואינה מספקת מעמד מורשה מוסמך (QTS). אם אתה מעוניין להתחיל קריירת הוראה, אנא בדוק את דרישות ההסמכה בהוראה במדינה והמגזר בו אתה מתכוון לעבוד.

תכונות ייחודיות

  • מעורבותם של חוקרים מובילים בהוראת התוכנית מעניקה לך אפשרות ללמוד על מחקר ותיאוריה עדכניים.
  • ההזדמנות ללמוד חינוך בדרכים הכוללות אך מתמקדות בפוליטיקה בכיתה בכדי להתייחס לוויכוחים הרחבים יותר סביב חינוך ולהניח את הבסיס למגוון רחב יותר של קריירה מאשר בכישורי הוראה ייעודיים.
  • המודול הייעודי לחשיבה ביקורתית וכישורים אחרים הספציפיים לנושאים הנדרשים בכדי ליהנות מחוויותיך כסטודנט לתואר שני.
  • קשרים הדוקים עם בתי ספר, מכללות וארגוני חינוך / הכשרה אחרים המספקים הזדמנות למעורבות פעילה עם מתרגלים ומקבלי החלטות.
  • ההזדמנות ללמוד בבית ספר שידוע במחקריו החדישים בחינוך ובמדעי החברה באופן כללי יותר: דורגנו במקום החמישי לחינוך ובמקום השלישי לסוציולוגיה בבריטניה לאיכות המחקר במסגרת המסגרת האחרונה למחקר מצוין (REF).

קריטריונים להרשמה

בדרך כלל מועמדים צריכים להיות בעלי תואר מינימלי של 2: 2 בתחום המקצועי הרלוונטי או שיהיה להם ניסיון מקצועי מתאים.

הקורס מופנה לבוגריו האחרונים, מאלו אשר אין להם ניסיון מקצועי או מועט בעבודה הקשורה לחינוך, ואנשי מקצוע באמצע הקריירה העוסקים בהוראה, העברת פעילויות אחרות הקשורות לחינוך, ניהול מוסדות חינוך או ניתוח של נוהלי חינוך. זה יאפשר לך לפתח את הידע שלך בהוראה ולמידה ואת יכולתך להבין ולבצע מחקר בהקשרים חינוכיים.

תכנית זו מתאימה לבוגרים בעלי רקע במדעי החברה או מדעי הרוח. אנשים עם רקע בתחומים אחרים ויותר משלוש שנות לימוד, ניהול / תכנון חינוכי, מחקר חינוכי או ניסיון נלווה עשויים להיחשב כניסה לתכנית.

מידע לסטודנטים בינלאומיים:

מידע נוסף על דרישות הקבלה לתכנית זו עבור סטודנטים בינלאומיים ניתן לקבל מצוות הקבלה לתכנית.

דרישות בשפה האנגלית למועמדים שאינם בריטניה

הצעה אופיינית ל- IELTS: 6.5 (עם מינימום 6.5 בכתב ולא פחות מ- 5.5 בכל שאר הקטגוריות).

מועמדים הזקוקים לוויזה של רובד 4 ללמוד בבריטניה חייבים להציג הסמכה מקובלת בשפה האנגלית על מנת לעמוד בדרישות UKVI (אשרות בריטניה והגירה).

מִבְנֶה

עבור סטודנט במשרה מלאה, הייתם מצפים לקחת שילוב של מודולים ליבה ואופציונאלי בשנה א '(120 נ"ז).

בשנה השנייה היית לוקח מודול דיסרטציה (60 נ"ז).

המודולים המוצגים הם דוגמה לתכנית הלימודים האופיינית והם ייבחנו לפני שנת הלימודים האקדמית 2020/21. המודולים הסופיים יפורסמו עד ספטמבר 2020.

תיקח חמישה מודולי חובה של 20 נקודות זכות - מודול אחד של 20 נקודות זכות אופציונאליות ועבודת 60 אשראי בנושא שהוסכם עם המנחה שלך - כדי להמציא את כל 180 הזיכויים הדרושים לך כדי להשלים את התוכנית.

לימד מודולים

חמשת המודולים החובה כוללים מיומנויות חברתיות מרכזיות ונושאים מהותיים בחינוך. המודול האופציונלי מאפשר לך להתאים את התואר כך שיתאים לאינטרסים שלך. כל מודול שנלמד שווה 20 נ"ז, מה שאומר שצריך לקחת בערך 200 שעות לסיים כולל הוראה פורמלית, סטודנט עצמאי ובזבוז זמן על משימות הערכה.

מַסָה

לאחר סיום מוצלח של המודולים הנלמדים, תתבקש להפיק עבודת 60 נ"ז בנושא נושא החינוך לבחירתך.

עבודת גמר זו כוללת מחקר עצמאי בקנה מידה קטן המאפשר לכם לפתח את תחומי העניין שלכם בתחום מהותי הקשור לתכנית ולהוציא לפועל את הידע והמיומנויות שפותחו באמצעות השתתפות במודולים הנלמדים.

יוקצה לך מפקח עבודת תזה שיסייע בתכנון, בניהול וכתיבת פרויקט המחקר.

האוניברסיטה מחויבת לספק מגוון רחב של אפשרויות מודול במידת האפשר, אך אנא שימו לב כי אמנם נעשה כל מאמץ להציע בחירה, אך הדבר עשוי להיות מוגבל בנסיבות מסוימות. זה נובע מהעובדה שבחלק מהמודולים יש מספר מוגבל של מקומות פנויים, המוקצים על בסיס כל הקודם זוכה, ואילו באחרים יש מספר מינימלי של סטודנטים הנדרש לפני שהם יתמודדו, כדי להבטיח איכות חינוך הולמת ניתן למסור; בחלק מהמודולים דרושים הסטודנטים כבר לקחו נושאים מסוימים, ואחרים הם הליבה או הנדרשים בתוכנית שאתה לוקח. מודולים עשויים להיות מוגבלים גם בגלל עימותים בלוח הזמנים, ולמרות שהאוניברסיטה פועלת למזעור הפרעה בבחירה, אנו ממליצים לך לפנות לייעוץ מבית הספר הרלוונטי לגבי בחירות המודול הקיימות.

128702_books-bookstore-book-reading-159711.jpegPixabay / Pexels

למידה והערכה

איך ילמדו אותי?

תוכלו ללמוד ממלומדים התורמים לעתיד תחומיהם. הקורסים שלנו משקפים גם את רעיונות הליבה של תחומי העיסוק שלהם וגם את הוויכוחים, התיאוריות והמחקר העכשווי.

דרכי ההוראה כוללות תערובת של הרצאות, ימי עיון, לימוד עצמאי ולמידה מכוונת עצמית המשתמשים במשאבים מקוונים, עבודה פרטנית ומשימות קבוצתיות. בדרך כלל הרצאות מספקות סקירה כללית של הנושא הרלוונטי, הצגת מושגי מפתח או מחקר, והדגשת סוגיות או דיונים עכשוויים. בניגוד להרצאות, ימי עיון נותנים לך אפשרות לדון בפירוט בקריאות, במחקר או בנושאים מסוימים. זה מאפשר לך לגבש את ההבנה ולקבל משוב על הלמידה האישית שלך. סמינרים גם מאפשרים לך לחדד את כישורי התקשורת, ההצגה והשיתוף שלך בזמן שאתה לוקח חלק בדיונים קבוצתיים ומשימות אחרות.

ככל שמתפתח מדעי החברה בתגובה לעולם החברתי, גם תכנית הלימודים שלנו משתנה. התלמידים שלנו ממלאים תפקיד חשוב בהתפתחויות אלה, כאשר פאנל צוות הסטודנטים מתייעץ לגבי שינויים גדולים וכל התלמידים מסיימים הערכות מודולים וסקר סטודנטים שנתי.

כיצד יתמכו בי?

מורה אישי ידריך אותך למשך לימודיך ויהיה זמין לדיון בהתקדמות וייתן עצות והכוונה ללימודים האקדמיים שלך. מרכז הסטודנטים והמשרד לתוכניות לימוד, שניהם ממוקמים בבניין גלמורגן, יכולים גם לספק עצות כיצד לגשת לשירותים באוניברסיטה.

כל המודולים במסגרת הקורס עושים שימוש בסביבת הלמידה הווירטואלית של Cardiff University (VLE) - מרכז הלמידה - עליהם תוכלו למצוא חומרי קורס, קישורים לחומרים קשורים ומידע הנוגע למשימות הערכה כולל, למשל, קריטריוני הערכה, קישורים אל מסמכי עבר (כאשר רלוונטי) והנחיות להגשת הערכות.

תמיכה נוספת ספציפית למודול ניתנת על ידי מורים סמינרים, מרצים ו / או כינוסי מודולים. תמיכה בעבודת המחקר ניתנת על ידי מפקח שיפגש אתכם באופן קבוע.

משוב מכונן

משוב מכונן הוא המשוב שאינו תורם להחלטות התקדמות או סיווג תואר. מטרת המשוב המעצב היא לשפר את ההבנה והלמידה שלך לפני שתשלים את ההערכה הסיכומית שלך. ליתר דיוק, משוב מעצב עוזר לך:

  • זהה את נקודות החוזק והחולשה שלך ואת אזורי היעד הזקוקים לעבודה;
  • עזור לצוות לתמוך בך ולטפל בבעיות המזוהות עם אסטרטגיות ממוקדות לשיפור.

משוב מכונן ניתן באופן שגרתי בסמינרים. בנוסף, מודולים עשויים לכלול הערכה מעצבת ספציפית שנועדה לעזור לכם להתכונן להערכה הסיכומית הבאה.

משוב סיכומי

משוב סיכומי הוא המשוב התורם להחלטות התקדמות או סיווג תואר. מטרת ההערכה הסופית היא להצביע על מידת הצלחתכם לעמוד בתוצאות הלמידה המיועדות של מודול ותאפשר לכם לזהות את הפעולות הנדרשות (העברה קדימה) על מנת להשתפר בהערכות עתידיות.

כל המשוב על עבודות הלימוד מסופק באופן אלקטרוני בכדי להבטיח שהוא נגיש וקל לקריאה. משוב מילולי ניתן למצגות אך משוב בכתב יינתן גם אם / היכן שהמצגת תורמת תרומה משמעותית לסימן המודול.

משוב על מבחני הכיתה בדרך כלל ניתן לספק כמשוב כתוב לכל הכיתה, אך אתה יכול גם לדון בעבודת המבחן האישית שלך ובסימן שהוענק לו כינוס המודול.

כל הסימונים והמשוב נעשים תוך התייחסות לקריטריוני הסימון הרלוונטיים.

כיצד ניתן להעריך אותי?

פורמטי הערכה אופייניים כוללים משימות בודדות, שיעורי קורס, פרויקטים, מצגות או מבחני כיתה. צורת ההערכה הנפוצה ביותר היא ייצור שיעורי הלימוד. מועדים מועברים לאורך השנה האקדמית.

חלק חשוב מההערכה הוא משוב. משוב קיים בכל תהליך, פעילות או מידע המשפר את הלמידה על ידי מתן אפשרות לתלמידים להרהר ברמת ההשגה הנוכחית או האחרונה שלהם או הבנתם בנושא. ניתן לספק זה בנפרד או לקבוצות ויכול ללבוש צורות רבות. זה מגיב לציפיות ההתפתחותיות של התוכניות והדיסציפלינות שלנו.

טווח המשוב כולל משוב אישי אחד לאחד; משוב גנרי; משוב עמיתים; משוב לא פורמלי; הערכה עצמית להגיש יחד עם ההערכה.

הצוות האקדמי ובני גילם יכולים להשתמש במגוון שיטות בכדי להעביר משוב מסוג זה: משוב כתוב; הערה של טקסט; משוב בעל פה; דיון סמינריוני.

אילו כישורים אתאמן ואפתח?

יֶדַע

בסיום התוכנית תוכלו:

  • להפגין הבנה מעמיקה ושיטתית של תיאוריות ומושגי הליבה הקשורים למדיניות חינוך, ארגון ותרגול
  • לנתח ולמצב פרקטיקות ומדיניות חינוך מקומית ולאומית בתוך ההקשרים הגלובליים וההיסטוריים הרחבים שלהם
  • להפגין רמה גבוהה של ידע בשיקולים מתודולוגיים ואתיים הרלוונטיים לביצוע מחקרים בנושאי חינוך

מיומנויות אינטלקטואליות:

בסיום התוכנית תוכלו:

  • זהה באופן שיטתי קשרים מורכבים בין היבטים של תיאוריה חינוכית ומדיניות ופרקטיקה (בחינוך ותחומים קשורים)
  • הערך ביקורתית על מחקר ומחקר קיים בנושאי חינוך, וקבע פסק דין מושכל בין טענות מתחרות ונקודות מבט תיאורטיות
  • לתאר ולהגות ביקורתית על מדיניות ותרגול הנוגעים לנושאי חינוך מורכבים, ועל הקשר בין חינוך למוסדות חברתיים אחרים
  • אוסף, הערכה, סינתזה ופרשנות יעילים של צורות שונות של נתונים מורכבים - כולל בצורה של עבודת פרויקט

כישורים מעשיים מקצועיים:

בסיום התוכנית תוכלו:

  • לנסח פתרונות מקוריים להתמודד עם בעיות מוכרות וגם לא מוכרות, כדי לשפר את מדיניות החינוך והתרגול
  • להפגין הבנה ביקורתית של גישות מבוססות ראיות לעיצוב, יישום והערכה של התערבויות בחינוך

מיומנויות הניתנות להעברה / מפתח:

בסיום התוכנית תוכלו:

  • העבירו (בכתב ובעל פה) ממצאי מחקר בצורה ברורה בפני קהלים מומחים ולא מומחים, עובדים בהקשר בינלאומי, פתרון בעיות, ניהול זמן, תקשוב וכישורי עבודה פרטניים וצוותים.
  • העריכו את העבודה שלכם והיו ביקורתיים עצמיים

קריירה לקוחות פוטנציאליים

אנו מעודדים את הסטודנטים שלנו לחשוב על החיים מעבר לאוניברסיטה מהיום הראשון, ולהציע מודולים ותמיכה בכדי לתת לך יתרון תחרותי בלימודים. הפיכת התיאוריה ליישום מעשי ומתן התנסות בעולם העבודה הם היבטים חשובים בכל תוכניות התואר שלנו ומסייעים בהכנת בוגרינו לחיים לאחר ההשכלה הגבוהה.

בוגרי תכנית זו עשויים לעבוד בתחומים הקשורים לחינוך בתוך ארגוני חינוך רשמיים או לא פורמליים, במחלקות ורגולטורים ממשלתיים, בארגונים לא ממשלתיים הכוללים קרנות וטנקי חשיבה העובדים, בארגוני צדקה, בתקשורת או כיזמים חברתיים בתחום תחום החינוך.

עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience fo ... קרא יותר

Our world-leading research was ranked 5th amongst UK universities in the most recent Research Excellence Framework for quality and 2nd for impact. We provide an educationally outstanding experience for our students. קרא פחות