תואר שני באומנות בהפקת וידאו דיגיטלי

כללי

קרא עוד על תכנית זו באתר האינטרנט של מוסד הלימודים

תיאור התכנית

התואר השני בהפקת וידאו דיגיטלי היא תוכנית חדשנית ובלעדית לסטודנטים המעוניינים להשתמש בתמונת וידאו לצרכים האישיים, האקדמיים או המקצועיים שלהם. המטרה הכללית, המתארחת תחת בית הספר לארכיטקטורה, היא להעשיר את קהילת האומנויות בנפוליס עם תכנית לימודים ספציפית המכוונת לצרכים ההולכים וגדלים של יוצרי קולנוע עצמאיים, אקדמאים ואמנים המעוניינים ליצור תוכן וידאו דיגיטלי. תכנית הלימודים מתמקדת בקורסים בהנחיית תרגול ומודעות אקדמית למי ששואף להפוך למנהיגים אפקטיביים בתחום הקולנוע, הפקת הטלוויזיה, האמנות והחינוך עם סיום הלימודים.

על מנת להכין את בעל המקצוע בהצלחה לכניסה לעולם הקולנוע הדיגיטלי המהיר הזה, מוצעת הבנה בסיסית של מערכי המיומנויות הנדרשים הכוללים הן שיטות ביצוע של סרטי וידאו דיגיטליים והן מודלים עסקיים עכשוויים ועצמאיים. זה מתבצע באמצעות הרצאות, ימי עיון, סדנאות הפקה ומחקר, הדרכות, הקרנות ומצגות של סטודנטים. התוכנית גם מזמינה באופן קבוע מתרגלי דימוי מובילים מהאיחוד האירופי ומארצות הברית להיות מרצים אורחים.

התוכנית מעוצבת בהתאמה אישית כדי לספק את צרכיו של כל סטודנט על ידי קידום ההבנה של מיומנויות טכניות בסיסיות תחת פיקוח ישיר וחונכות של מומחים מקצועיים לקולנוע. מסע אקדמי ופרקטי זה מסתיים ב"סרטון תזה דיגיטלי "- פרויקט וידאו קצר, תיעודי, אמנות או מחקר מבוסס וידאו המשקף את צרכיו, חזונו ומטרותיו המקצועיות של כל סטודנט.

קריירה לקוחות פוטנציאליים

תואר שני בהפקת וידאו דיגיטלי מאפשר לבוגר להמשיך בכל מסע אקדמי או מקצועי לתחום העניין הספציפי שלהם. תוצאות המודול האישיות ותיזת הווידאו הדיגיטלית הסופית, מעשירות את תיק היצירה של הבוגר כך שיהפוך לבסיס למחקר אקדמי דוקטורט עתידי או למגוון יישומים מקצועיים.

בוגרים יכולים לצפות למצוא את מקומם בהיקף הרחב של תעשיות תרבות ויצירה, כמו הפקת קולנוע, טלוויזיה וחדשות, פרסום ובידור, יצירת תוכן דיגיטלי פרילנס, עיסוק באמנות עכשווית, מחשבים ואינפורמטיקה, פלטפורמות מדיה אלטרנטיביות, מקצועיות או אישיות שיעורים, תיעוד ארכיוני.

לבסוף, התואר השני בייצור וידאו דיגיטלי מהווה תנאי מוקדם רב תחומי, שיכול לקדם את לימודיו האקדמיים של בוגר לקראת סיום תואר דוקטורט.

131455_pexels-photo-2608519.jpegמתיאוס ברטלי / פקסלס

יישום

כדי שהמועמד ייבחן להתקבל לתכנית, על המועמד למלא טופס בקשה מקוון בנוסף להגשת תיק אופציונלי. על המועמד להיות בעל תואר ראשון בכל תחום שהוא ממוסד מוסמך בנוסף להוכחת בקיאות שפה באנגלית. מועמד המגיש בקשה לתכנית צריך להגיש את המסמכים הבאים:

  • טופס בקשה מלא (זמין באינטרנט).
  • תוצאות מאושרות לכל הבחינות המוזכרות בטופס הבקשה ו / או אישור הענקת הסמכת / ים המועמד / ת.
  • עדות למיומנות בשפה האנגלית.
  • תעתיק רשמי של עבודה אקדמית שהושלמה עד כה.
  • שני (2) מכתבי המלצה חסויים, שאחד מהם חייב להיות ממדריך המכיר את עבודתו האקדמית של המבקש.
  • הצהרה עלילתית בהמשך ללימודי תואר שני. ההצהרה הסיפורית צריכה להיות חיבור בוגר ומשקף את עצמו (2-3 עמודים מוקלדים) המפרטת את הסיבות של המבקש להמשיך בתואר בהפקת וידאו דיגיטלי. המאמר צריך לקחת בחשבון את ההיסטוריה של האדם, חוויות יצירתיות מעצבות, השפעות והשראות עכשוויות, וחלומות אמנותיים אישיים.
  • דוגמא לכתיבה יוצרת. תסריט קצר, שיר / ים, סיפורים קצרים. 20 עמודים לכל היותר (אופציונלי אך מעודד מאוד).
  • תיק יצירתי (לא חובה אך מומלץ מאוד). עדויות על עבודות יצירה קודמות, למשל, סרטי וידיאו או עבודות וידיאו עד 10 דקות לכל היותר. אין טריילרים. מועמדים רשאים גם להגיש קטע או קטע קצר מסרטים ארוכים יותר. ראה בהמשך לפרטים.

תיק יצירתי

תיק הקריאייטיב הוא גורם תורם להכניסה לתכנית הפקת וידאו דיגיטלי. עם זאת, האוניברסיטה אינה מניחה שלמבקשים יש ניסיון קודם בקולנוע או דוגמאות לעבודה כלשהי בקולנוע ולכן ההגשה היא לא חובה. מועמדים המעוניינים להגיש תיק יצירתי צריכים להגיש דוגמא אחת או שתיים לעבודה מקורית המדגימות בצורה הטובה ביותר את הכישרון והיכולת שלהם כיחידים יצירתיים. יש להגיש את כל הגשות הסרטים / הווידיאו ב- DVD או בהיפר-קישור (קישורי Vimeo / YouTube) שם ניתן לצפות בהגשה, ללא קשר לפורמט לכידת התמונה (20 דקות לכל היותר). הפונים רשאים להגיש גם חומרים תומכים כמו שקופיות או תמונות (10 לכל היותר). דגימות יצירתיות מתקבלות בשלבי פיתוח שונים, או כעבודה שהושלמה. דוגמאות לעבודה יכולות להיות בין רישומים, איורים רעיוניים, לוחות סיפור, עיצובים, צילומים, מודלים תלת מימדיים, או תמונות שנוצרו דיגיטלית. התלמידים עשויים לבחור גם להגיש תסריט או סרט קצר (20 עמודים לכל היותר). אנא שלחו כל חומר להעתקה קשיחה למשרד קבלת תוכנה להפקת וידאו דיגיטלי Neapolis University Pafos נפוליס Neapolis University Pafos 2 שדרת הדניס, 8042 פאפוס קפריסין כל חומר אלקטרוני אחר שניתן לשלוח לכתובת admissions@nup.ac.cy

מבנה התוכנית

התוכנית תואר שני בייצור וידאו דיגיטלי (DVP) מציעה מחקר רגיל במשרה מלאה לתארים מתקדמים . תוכנית ה- DVP משלבת את הקפדנות האקדמית של קורס לימודי קולנוע מסורתי עם רכיבים מחקריים ומעשיים. תוכנית ה- DVP מספקת תובנה לגבי האפשרויות הטכנולוגיות והיצירתיות האינסופיות של עשיית סרטים. אוריינות מחקרית ומידע הן מיומנויות חיוניות המוצגות בקפידה בשנה א 'ומשופרות ללא הרף כך שתלמידים יוכלו לתכנן פרויקטים מחקריים עצמאיים בסוף התוכנית (למשל סרטון תזה דיגיטלי). התלמידים גם משפרים את רמות המודעות העצמית הביקורתית או "האוריינות האישית" על ידי עיסוק במגוון משימות הערכה קבוצתיות, החל מהצגת רעיון תסריטאי לארגון הסרט הקצר שלהם בעצמם בטכנולוגיות העדכניות ביותר. לכל אורך התכנית תהיה לסטודנטים אפשרות לעסוק באופי היצירתי של הקולנוע ולפתח את הכישורים התיאורטיים והמעשיים הנדרשים למגוון שלם של אפשרויות קריירה.

משך הפעילות: 1.5 שנה (3 סמסטרים אקדמיים)

הרעיון של "הקולנוען הכולל"

  • לתואר שני בייצור וידאו דיגיטלי עיצוב נוקשה וספציפי המקדם את הצמיחה המתמדת של כישורי הקולנוע הבסיסיים, בהקשר של טכנולוגיות קולנוע חדשות ואסטרטגיות הפקה.
  • כלכלה מהירה וקולנוע דיגיטלית מהירה, פירושה שנדרשים מודלים חדשים של ייצור והפצה עצמאיים. מקצוען הווידיאו הדיגיטלי החדש, או "יוצר הסרטים הכולל", דורש תערובת של ידע טכני ומיומנויות, כגון תקצוב סרטים, ניהול חברות הפקה, שיווק במדיה חברתית, ייעוץ משפטי.
  • התוכנית לתואר שני בהפקת וידאו דיגיטלי ב- NUP מעוצבת באופן ייחודי כדי לענות על כל הצרכים החיוניים הללו עבור הצילום העכשווי, הידוע יותר בכינוי "הקולנוען הכולל".

מטרות התכנית

  • הערך את ההתקדמות ואת התהליך של רעיונות הווידיאו שלהם באמצעות חונכות, מצגות קבוצתיות וביקורות.
  • בדוק מודלים עצמאיים סטנדרטיים של הפקת וידיאו החלים על מגוון מצבים מסחריים ויצירתיים.
  • ליצור גישות עצמאיות וייחודיות שיפתחו פרקטיקות אמנותיות ומקצועיות משלהן.
  • נתח מודלים היסטוריים ועכשוויים של תעשיות הקולנוע והווידיאו כאחד.
  • פיתוח מיומנויות חשיבה יצירתיות מעשיות שפותחו באמצעות עבודת מעבדה קבוצתית ומשמעת שיתופית.
  • פיתוח אוצר המילים הנכון המשמש בקהילות הפקת וידאו מקצועיות ויצירתיות.
  • תקשר אינטרסים יצירתיים או מקצועיים אישיים באמצעות בירור מודרך להכנת אסטרטגיות של הפקת וידאו.
  • השתמש בהדגמה יעילה של טכניקות לקראת עבודתם.
  • להפגין הבנה ברורה של טכניקות ויזואליות המיושמות בסרט הווידיאו או למטלות התזה שלהם.
  • צרו פרויקטים בווידיאו מחוץ לשיעור.

תוצאות למידה מרכזיות

תוצאת הלמידה הכוללת עבור התלמידים המסיימים את לימודי התואר השני בהפקה של וידאו דיגיטלי היא פיתוח הבנה רחבה של התיאוריה והפרקטיקה של יצירת סרטים דיגיטליים. בסוף התואר יהיו אפוא לסטודנטים:

  • היכולת לחשוב לרוחב, ביקורתי, חדשני, יצירתי, ולחבר קשרים בין תחומי לימוד מגוונים בניתוח בעיות הקשורות בהגדרת התפעול וההפעלה של וידאו דיגיטלי.
  • נקודת מבט עולמית המבוססת על הבנה של הסוגיות הטכניות והניהוליות הקשורות לתעשיית הקולנוע בכלל.
  • היכולת ליישם את הידע הטכני שלהם על מערכות עיבוד קולנוע דיגיטליות עכשוויות.
  • היכולת להעריך ביקורתית ולעבוד בפיתוחים טכנולוגיים חדשים בתחום הקולנוע הדיגיטלי.
  • היכולת להוביל ולקיים אינטראקציה יעילה במצבי ייצור קבוצתיים ולהתנהל בסביבות מגוונות תרבותית.
  • הניסיון ביישום שיטות טכניות ותיאורטיות בשאלות מחקריות הקשורות לסרטון התזה הדיגיטלי ומודלים של ייצור דיגיטלי רלוונטי.
  • יכולת מהותית בניתוח והפקה של סרטי וידאו דיגיטליים ובטכניקות ניהול ומנהל הקשורות לתחומים אלה.
  • הכישורים הקשורים לחשיבה ביקורתית ולמידה אוטונומית.
  • כישורי תקשורת ועבודת צוות באמצעות קורסים בסטודיו מבוססי סדנאות.

הזדמנויות להוראה ומחקר בינתחומי

  • לחשוף את התלמידים למתודולוגיות מחקר בין תחומיות העוסקות בהפרספקטיבה שלהם ומכפילים את העדשות דרכן הם לומדים שאלות מרחביות.
  • להציג גישות יצירתיות עכשוויות המבוססות על מתודולוגיות חזותיות למחקר עיצובי המובילות לתואר גבוה יותר בחינוך (תואר שני ותואר שלישי).
  • צור קשר עם מקומות או אתרים חיצוניים ליצירת קישורים מחוץ לסביבה האקדמית שיאפשרו תרומה לסוגיות חברתיות, תרבותיות וחברתיות של העיר פאפוס, קפריסין או אפילו המזרח התיכון ואפריקה.
  • לספק לסטודנטים לתארים מתקדמים באדריכלות אפשרות להמשיך בקריירות אלטרנטיביות מבוססות מחקר ומקצועיות העומדות בחזית התיאוריה והפרקטיקה העכשווית (אנימציות ארכיטקטוניות, ראיית מחשב, סרטי תעודה וסרטים)

לוח זמנים

מבנה הקורס לתואר שני בהפקת וידאו דיגיטלי הוא כדלקמן:

סמסטר 1

  • סטודיו וידאו דיגיטלי I
  • DVP302 לפני הייצור I
  • מעבדה לאחר הייצור DVP302 I
  • תסריטים DVP304
  • בחירה

סמסטר ב '

  • DVP305 סטודיו וידאו דיגיטלי II
  • DVP306 לפני הייצור השני
  • DVP307 מעבדה לאחר הייצור II
  • DVP308 תסריטאות II
  • בחירה

סמסטר 3

  • פרוייקט סרטי תזה DVP313

אפשרויות בחירה לסמסטר א 'ו -2

  • DVP309 סרט עכשווי: תיאוריה, היסטוריה, מבול
  • אסטרטגיות ניסוי DVP310
  • צילום קולנוע של DVP311
  • אסטרטגיות תיעודי DVP312
  • DVP313 אדריכלות הזמן הקולנועי
  • DVP314 אסטרטגיות אינטרנט ויסודות מולטימדיה
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

Neapolis University in Cyprus is a young yet dynamic, fast-growing university operating since 2010 in the heart of the charming town of Pafos, on the west coast of the island of Cyprus, offering under ... קרא יותר

Neapolis University in Cyprus is a young yet dynamic, fast-growing university operating since 2010 in the heart of the charming town of Pafos, on the west coast of the island of Cyprus, offering undergraduate, graduate, and Ph.D. programs in both Greek and English. Enrolling at Neapolis University in Cyprus enters students into a high standard, stimulating, and enjoyable environment. The biggest advantage of Neapolis is the quality and dedication of its faculty, most of whom have considerable experience teaching and doing research in European and American Universities. Based on such faculty and on an ambitious strategy, it is quickly becoming one of the best private universities in Cyprus. קרא פחות