מורים בעלי תשוקה לתמוך בתלמידים בכיתת החינוך המיוחד יכולים להמשיך בתואר שני בחינוך VIU כדי לצלול עמוק יותר לאסטרטגיות הוראה ולמידה העוסקות באתגרי למידה ייחודיים.
תואר שני בחינוך מיוחד בחינוך מיוחד (MSED) מוצע כתכנית מאסטר מקוונת במשרה חלקית או קבוצה אישית במשרה מלאה, מה שהופך אותו לגמיש ונגיש עבור מורים בפועל לבצע את תואר שני בחינוך תוך כדי עבודה. תוכנית ה- VIU לחינוך מיוחד מתוכננת כסביבת למידה חווייתית ביותר. סטודנטים לתארים מתקדמים מסוגלים להתאים אישית את הלמידה שלהם ולבנות קשרים משמעותיים עם קהילות בתי הספר בהן הם חיים ועובדים.התואר השני בחינוך בתכנית לחינוך מיוחדאפשרות חלקית
תוכנית זו משלבת מודל מקוון מעורבב ובמודל בקמפוס. בדרך כלל שיעורים נפגשים בקמפוס בנניימו במהלך יולי ומקוונים בסמסטר הסתיו והאביב.
אפשרות מלאה
מודל מבוסס קבוצה זו מיועד לסטודנטים המעוניינים ללמוד במשרה מלאה בקמפוס VIU. כל עבודות הלימוד הרשמיות הסתיימו במהלך שני סמסטרים. רכיבי חקירה בשטח ופרויקטים עיקריים מסתיימים במהלך השנה השנייה במהלך שני סמסטרים. סטודנטים עשויים להשלים רכיבים אלה עם תמיכה מקוונת ויכולים להשלים עד סמסטר אחד מוקדם.
M.Ed של VIU. בחינוך המיוחד מגלם גישה חדשנית לתחום החינוך המיוחד. על בסיס המחקר הנוכחי ופרקטיקות מבוססות הראיות, התוכנית שלנו מאתגרת כל מחנך לבחון באופן ביקורתי את מדיניות הגישות ההיסטוריות והעכשוויות לחינוך מיוחד לגיבוש שיטות עבודה מומלצות ספציפיות להקשר שלה / שלו. הפקולטה מביאה את הידע המומחה שלהם ואת ההתנסויות הנרחבות שלהם כדי להדריך, לתמוך ולמקסם את למידת התלמידים בכל חלק בתכנית.
תוכנית 40 האשראי מקוננת בארבע מסגרות התייחסות:
הקשר לפיתוח ולמידה: התלמידים רואים את ההקשר להתפתחות ולמידה כולל מאפיינים של האדם עם צרכים מיוחדים; נושאים כמו הקשר חברתי, נקודות מבט תרבותיות, עוני ובריאות נפשית וחברתית; והשלכות של מחקר.
הערכה אינפורמטיבית: התלמידים מתמקדים במטרות, בתהליכים ובהשלכות של מידע הערכה.
הוראה רספונסיבית: התלמידים מפגינים יכולת לפתח, ליישם ולהעריך תוכנית חינוך פרטנית (IEP) בהתייעצות עם מורים בכיתה, הורים, תלמידים ואנשי משאבי מחוז וקהילה לתלמידים עם מגוון צרכים מיוחדים.
לדמיין מחדש את החינוך המיוחד: התלמידים חושבים מעבר לפרקטיקות הנוכחיות ובוחנים נושאים קריטיים בתחום החינוך המיוחד המשפיעים על ילדים עם צרכים מיוחדים ועל משפחותיהם על מנת לדמיין מחדש את תחום החינוך המיוחד.
בוגרי התוכנית יפקדו על ידע בתוכן, יפתחו יכולות ספציפיות למיומנויות וירכשו חוויות רלוונטיות שנקבעו על ידי משרד החינוך לפני המועצה למורים מומחים לחינוך מיוחד, וכן יוכלו להציע מנהיגות בתחומי החינוך המיוחד.
ה- M.Ed. התוכנית מוצעת כמודל מבוסס קבוצה למורים בפועל.
אפשרות סולם
בוגרי תואר שני בחינוך כולל של VIU זכאים להגיש מועמדות לסולם לתואר שני בחינוך מיוחד. כדי להשלים את תואר שני בחינוך מיוחד (אפשרות סולם) הסטודנטים צריכים לבצע 3 קורסים (15 נקודות) לתמיכה בעבודה בעבודה או בעבודה בפרויקט. תואר שני בחינוך בחינוך מיוחד (אפשרות סולם) היא תוכנית מבוססת-קבוצה המתחילה בסמסטר האביב ושם קורסים אלה מסתיימים במשך שנתיים. התוכנית מוצעת באופן מקוון.