בניית העתיד באמצעות מדע יישומי.
הנדסה וטכנולוגיה משפיעים על כל היבט של החברה. מן המכשירים הקטנים ביותר החודרים את חיי היומיום שלנו למבנים הגדולים המרכיבים את הסביבה הבנויה שלנו ואת המערכות הטכנולוגיות שמחברות את כולנו, להנדסה ולטכנולוגיה יש השפעה של ממש. לכן זה כל כך חשוב כי המחקר הבסיסית היא לא רק קול אבל קפדני, מחובר אל העולם האמיתי.
המחקר של Flinders University בהנדסה וטכנולוגיה מחבר את הנקודות בין גילוי אינטלקטואלי לבין מספר עצום של יישומים ומוצרים. המחקר המשותף שלנו על פני דיסציפלינות רבות נמסר על ידי שותפויות עם אוניברסיטאות, הממשלה והתעשייה על מנת להבטיח את המחקר שלנו הוא יסודי ומחובר לקהילה, המכסים מגוון רחב של תחומים כולל הגנה, רפואה ואיכות הסביבה.
מבוא
תואר שני בהנדסה לפי תואר אקדמי מוענק על בסיס תזה שמגלמת את התוצאות של פרויקט מחקר וכל נושאי הלימוד או מחקרים רשמיים אחרים שנערכו במהלך המועמד, אשר לא היוו יותר משליש מן ההערכה הסופית לתואר .
מטרת הקורס
הקורס נועד לתת לבוגרים:
בסיס חזק הן בהיבטים התיאורטיים והן במעשיים של ההנדסה
מודעות להיבטים חברתיים, כלכליים, תרבותיים וסביבתיים של ההנדסה
היכולת לנתח באופן ביקורתי ולהעריך מידע באופן ביקורתי ולפתור בעיות הקשורות להנדסה
הבנה של אחריות מקצועית ואתית ומחוייבות אליהם
היכולת לעבוד ולפעול באופן אישי כאדם וכחבר בצוותים רב-תחומיים
יכולת לבצע מחקר בהנדסה
הבנה של הצורך לבצע למידה לכל החיים ואת היכולת לעשות זאת
הכנה לתפקידי ניהול עתידיים.
לבוגרים ברמה זו יהיו ידע ומיומנויות מיוחדים למחקר, ו / או תרגול מקצועי ו / או למידה נוספת.
תוצאות למידה
בוגרי תואר שני בהנדסה על פי תואר אקדמי יהיו בעלי הבנה מתקדמת ומשולבת של ידע מורכב בתחום אחד או יותר או תחומי עיסוק. הם יהיו בעלי מומחיות קוגניטיבית ומיומנויות טכניות מיוחדות בתחום של ידע או תרגול כדי לאפשר להם להפגין באופן עצמאי:
עדות לחקירה מקורית או לבדיקת רעיונות
יכולת מחקר עצמאי או ניסויים
הבנה מעמיקה של הטכניקות המתאימות בשטח, שהוכיחו הן ביישומן והן בביקורת מעמיקה של הספרות
שימוש קריטי בחומר מקור, תוצאות ניסוייות (במידת הצורך) ועבודות שפורסמו
הערכה של הקשר של הנושא המיוחד לתחום הידע הרחב יותר
היכולת להציג עבודה בכתב היטב.
הבוגרים יוכלו ליישם ידע ומיומנויות באופן המדגים אוטונומיה, שיפוט מומחה, יכולת הסתגלות ואחריות כמטפל או כחוקר.