מאסטר ב אופנה כיוון: מותג

כללי

תיאור התכנית

מאסטר ב אופנה כיוון: מותג

המורה בהכוונת אופנה:

הקורס הראשי הוא באנגלית.
במהלך הקורס, איטלקית איטלקית דו לשוני עוזר הוראה זמין הן לסטודנטים איטלקים וזרים.

מועדים מועדים
תחילת ההרשמה: 25 בינואר, 2019
סיום ההרשמה: 13 בדצמבר, 2019
יום אוריינטציה: 17 בינואר, 2020
תחילת ההרצאות: 20 בינואר, 2020

כל תואר ראשון Milano Fashion Institute תואר ראשון באוניברסיטה, מוכר על ידי הפוליטכני של מילאנו, בית הספר לעיצוב. כל המאסטרים ישחררו 60 נקודות זכות (CFU, כלומר "crediti formativi Universitari").

המודל החינוכי המאופיין מאופיין בפעילויות רב תחומיות הנערכות על ידי מורים משלוש אוניברסיטאות יחד עם מומחים שמגיעים מהחברות החשובות והמוסמכות ביותר בתעשייה.

תיאור הקורס

התכנים של המאסטר משלבים נושאים בין-תחומיים שונים להבנה טובה יותר של תהליכי פיתוח ושיווק מוצרי אופנה באמצעות כל הצינור.

המאסטר מורכב 720 שעות של הרצאות בכיתה והתמחות הסופי של לפחות 480 שעות. המבנה מורכב משישה גושי למידה: חימום, כמותי

ההרצאות מאורגנות במודולים המבוססים על נוכחותם של מורים מתחומים שונים אשר יכולים להעביר תמונה מלאה של מבנה ותפקוד המנגנון של התעשייה. הם כוללים חלק מהמסגרת התיאורטית ומרחב גדול המוקדש לתרגילים, במטרה להעביר שיטות, טכניקות וכלי עבודה קונקרטיים.

פיתוח קריירה

הקורס כולל לוח שנה מלא של פעילויות, מלבד הרצאות ופעילויות מעבדות, המייצגות כלי יעיל שמטרתו ליצור קשרים בין סטודנטים לשוק העבודה, לקידום תעסוקת חניכים מקצועיים על ידי חברות מובילות.

סמינרים שדה

התלמידים יכולים להשלים פעילויות בכיתה עם תוכנית של סמינרים בשטח, כולל ביקורים בחברות ותערוכות חשובות בתעשייה. המטרה היא כפולה: להציע הזדמנות לפתח את הידע שלהם על חברות עם מערכות ארגון שונות, כי העבודה בקטגוריות מוצרים שונים, כמו גם את ההבנה של לוחות הזמנים, מודלים פיתוח מוצרים, ושיטות שיווק. פעילויות אלה הן אופציונליות, והוצאות הנסיעה משולמות על ידי התלמידים עצמם.

העצמה וניהול קריירה

פעילויות העצמה מעניקות תמיכה לתהליך ההתפתחות האישית והמקצועית של התלמיד. הקורס מיועד במיוחד לפיתוח מיומנויות בינאישיות, ליכולות הניהול של הדינמיקה הקבוצתית, ליכולת השוואה חיובית עם ההקשרים הארגוניים והמקצועיים השונים. המודול כולל גם סעיף המוקדש לניהול קריירה, שמטרתו לסייע לסטודנטים בתהליכי הבחירה באמצעות, למשל, הכנת קורות חיים ותיק.

בפרט, הקורס מורכב מהמודולים הבאים:

א. מבוא לתקנות ההתמחות
מודול המוקדש לידיעת חוק העבודה האיטלקי על התמחות, הדרישות הסטטוטוריות הן לחברות המארחת והן למתמחים, וכן במסגרת הרגולטורית להענקת אופי הלימודים של הפעילות.

.ב מבוא לשוק העבודה
המודול נועד להגדיל את הידע של המקצועות של מערכת האופנה, המהווים את שיטות העבודה המומלצות והצעות עבודה מחברות האופנה.

c. נטייה
ד. הערכה עצמית

ה. קישורים לחברה
פעילות שמטרתה להבטיח לסטודנט את הנראות הנדרשת של הפרופיל המקצועי שלו לחברות בתחום, באמצעות מגע ישיר בין מכון האופנה למילאנו לבין השחקנים הייצוגיים ביותר המרכיבים את תעשיית האופנה, במטרה לקדם ראיונות עם חברות.

ו. התמחות בחינוך
פעילויות שמטרתן להדריך ולתמוך בתלמיד במהלך ניסיון ההתמחות באמצעות הערכה משולבת של ניסיון זה ומעקב אחר ההתמחות המתבצעת.

תְקוּפַת הִתמַחוּת

ההתמחויות הן אחת החוויות הבולטות שמציע הקורס, והן נתמכות על ידי רשת של חברות מובילות בתחום האופנה, הודות לשיתוף הפעולה עם לשכת האופנה האיטלקית הלאומית ועל ידי רשת עשירה של קשרים שהוקמה לאורך השנים על ידי שלוש האוניברסיטאות המייסדות עם האיטלקי הבינלאומי אופנה המערכת העסקית.

ההתמחות נמשכת לפחות 3 חודשים, ומאפשרת לתלמידים ליישם את הכישורים שנרכשו במהלך הקורס למצבי עבודה אמיתיים, תוך הדרכה וייעוץ הניתנים על ידי מומחים בעלי נסיון רב ומגוון רקע מקצועי.

יחידת ההתמחות מופעלת על ידי Milano Fashion Institute באמצעות סדרה של פעילויות המהוות את פעילות ההעצמה וניהול הקריירה: מבוא לתקנות ההתמחות, מבוא לשוק העבודה, אוריינטציה, הערכה עצמית

התמחויות, ולכן, מייצגים הזדמנויות מיקום ייחודי לסטודנטים כמובן וכלי יעיל כדי לסייע לחברות לבחור אנשים מצוינים. Milano Fashion Institute מקדם באופן פעיל את התקשורת של הצעות התמחות באמצעות קשר מתמיד עם החברות המובילות בתעשייה. החיפוש וההשלמה של ההתמחות חייבים להתבצע על ידי התלמיד. כדי למצוא התמחות, Milano Fashion Institute מספק הזדמנויות רבות וכלים, באמצעות תוכניות זיהוי, דיווח ושיתוף פעולה עם החברות החשובות בענף, כמו גם את האיתות הפעיל לפרופילים של התלמידים.

בין החברות המשתפות פעולה עם מכון האופנה של מילאנו:
ארקיטאלאט • באלאנטין • באלי • בנטון • בוטגה ונטה • בראצ'ליני • ברוקס האחים • בריוני • ברונילו Cucinelli • Burberry • Calzedonia הקבוצה • Canclini Tessile • שאנל • מטבע אקסלסיור • קונדה Nast • Conbipel • Corneliani • חברת CP • קבוצת דיזל • דולצ'ה

הדמויות המקצועיות

הדמויות המקצועיות שנוצרו על ידי המאסטר הן הקשר האידיאלי בין התפיסה של מוצרים יצירתיים לבין השתלבותם בתהליכים ניהוליים, ברמות שונות: חברות, מותג ויחידה עסקית.

הדמויות המקצועיות אשר נוצרו הם פרופילים ג 'וניור מסוגל לתמוך באופן מוסמך את תהליכי ניהול המוצר

מכיוון שמדובר בתחום חדשני מאוד, הפוטנציאל של הפרופיל יפותח באמצעות תהליך בחירה המעדיף את המשתתפים להגיע מרקע חינוכי שונה (בעיקר ממעלות בתקשורת, עיצוב, ניהול, אך לא רק אלה), כדי ליצור בתוך בכיתה כל הכישורים והכישורים האופייניים של צוותי תפקוד החברה. הרקע השונה של המשתתפים מאפשר פיתוח מיומנויות ותחומי מיומנויות בין-תחומיים של "ניהול פרויקטים יצירתיים", המסוגל לתקשר עם כל התחומים והמקצוענים של חברות האופנה, הן יצירתיות והן ניהוליות.

שוק העבודה

Milano Fashion Institute נובע ממטרה תרבותית ברורה של הכשרת פרופילים מקצועיים חדשים המסוגלים להבין את השינויים בתעשיית האופנה ולהפעיל חדשנות בארגון של תהליכים יצירתיים, ניהוליים, מסחריים ותקשורתיים. הפרופילים שנוצרו בשלושת המאסטרים הם תוצאה של שנים של מחקר והכשרה בתעשיית האופנה על ידי שלוש האוניברסיטאות המילאניות המצוינות, שכל אחת מהן מכוונת לאספקטים שונים וחשובים: ניהול, תכנון ותקשורת.

בפרט, אנשי מקצוע אלה הם מעין "היברידי", עם הכשרה רב תחומית, מסוגלים לפעול באופן יזום כ"מתווכים "בין הפרופילים היצירתיים הטהורים (מעצבים, מנהלי אמנות, אדריכלים, חזותיים) ופרופילים ניהוליים בלבד (שיווק, , בקר הייצור) ופרופילים בתקשורת האחרונה (מנהל תקשורת, מנהל תקשורת אלקטרוני חדש, עורך אופנה, מנהל אירועים). מיומנויות רחבות אלו, שלעתים קרובות בחברות נרכשות רק לאחר שנים של ניסיון בתחומים עסקיים שונים, הושלמו בשלושה תחומים הנחשבים אסטרטגיים לעסקי האופנה, במיוחד בשלב הנוכחי של תיקון ורה-ארגון שנקבעו על ידי תנאי משבר:

ניהול ותכנון תהליכים יצירתיים ופיתוח קולקציות: החל בקידוד והבנה של הערכים והקודים הסגנוניים של המותג, ליכולת של דחיית קודים אלה בקטגוריות המוצרים וקווי המוצרים השונים; לתכנון אוספים באמצעות תכנון שיווק, בחירה וניהול של ספקים, ולבסוף ארגון וניהול תהליכי שיווק ותקשורת (Master in Fashion Direction: מותג

ניהול משולב של תהליכים יצירתיים וניהוליים הקשורים להפצה, במודלים העסקיים השונים (מותג מעצבים או קבוצות תעשייתיות משולבות במורד הזרם בקמעונאות הישירה, ערוצי קמעונאות בשותפות עם מותגים וקמעונאים עצמאיים, כמו זיכיון, חנות בחנות, בפינה וכו '). רשתות קמעונאיות, חנויות כלבו, קמעונאי אופנה מהירים, קמעונאים המוניים, קמעונאים עצמאיים קטנים, חנויות בודדות או רשתות מקומיות קטנות (Master in Fashion Direction: מותג

• ניהול ועיצוב אסטרטגיות מחקר, אסטרטגיות תקשורת ושיפור מורשת החברה התרבותית: מניתוח כמותי וכמותי של הצריכה לזיהוי ופרשנות מגמות; החל בחדשנות הלשונית בערוצי התקשורת והתקשורת הארגונית לממשל של הפורמטים והערוצים החדשים של התקשורת הדיגיטלית; מהשיפור של המורשת התרבותית, החומרית וההתייחסותית, לניהול ולעיצוב של תוכניות אחריות חברתית (Master in Fashion Direction: Brand

מלגות זמין עבור יחידת 2019

Milano Fashion Institute מציע מדי שנה מספר מלגות למבקשותיו, המכסות את מחצית עלויות ההרשמה לתואר שני, ומוצעות על ידי חברות איטלקיות הפועלות בתחום האופנה.

איך זה עובד?

ייחוס המלגות יתקיים לפני תחילת הקורס, בהתחשב בקריטריונים להכנסה ולזכאות, על ידי הוועדה האקדמית. ההרשאה למורה אינה תלויה בהענקת מלגה כלשהי.

איך ליישם?

טופס הבקשה למלגות כלול ב"טופס ההרשמה "של כל אחד מאסטר, והוא ניתן להורדה בכתובת https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now, תחת הדף" הגש בקשה ". לאחר שהגשת את טופס הבקשה, הוועדה האקדמית תחליט על כל מטלה, תוך התראה על התוצאה עד תחילת הקורס. למידע נוסף, אנא קרא את התקנות בתוך המודול.

למי מכוונים המלגות?

המלגות מיועדות הן לאזרחים איטלקים והן לזרים המעוניינים להגיע לתואר שני במכון האופנה של מילאנו.

לפי מועד הגשת הבקשה?

הבקשה למלגה צריכה להיות מוגשת על ידי המועד האחרון של ההרשמה של המאסטר. עבור המאסטרס בשנת 2019, המועד האחרון הוא 29 בנובמבר 2019.



עדכון אחרון: דצמ 2019

אודות בית הספר

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These ... קרא יותר

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These three universities represent an international centre of excellence, drawing on consolidated experience in the research and training activities for businesses in the fashion sector in the fields of management, communication and design. קרא פחות