מאסטר בשיווק וניהול
MSC בשיווק וניהול של ISTUD מציעה לך נתיב שאפתני ומרגש להיכנס לעולם של שיווק, תקשורת דיגיטלית.
המאסטר בניהול השיווק הוא קורס מוסמך מוסמך של ASFOR, המיועד לאלו שמגיעים מפקולטות שונות, רוצה להעשיר את הידע שלהם, לפתח מיומנויות מבצעיות על ידי התנסות במצבי עבודה קונקרטיים, רכישת כלים וטכניקות המכינות אותם להיכנס לחברה ול להניח את היסודות לקריירה מבריקה ולממש את שאיפותיהם המקצועיות.
מספר המאסטר בשיווק
6 חודשים הכשרה מלאה בכיתה בכיתה העבודה
3 עד 6 חודשים התמחויות בחברה
40 חברות שותפות
97% מהמיקום
485 סטודנטים כבר סיימו את לימודיהם
המאסטר ב 3 שלבים
שלב הכיתה
הרצאות עם מורים, מומחים, יועצים ניהוליים
עדויות של מנהלי חברות וביקורי החברה
עבודה קבוצתית ותרגילים
אוריינטציה וקריירה אימון
סדנאות עבודת צוות, Digital Storytelling, Excel
אנגלית עם דוברות
עבודה בפרויקט
ראיונות עם מנהלי התעשייה
ניתוח נושאים ונושאים מתעוררים בניהול
עבודות שהוזמנו על ידי חברות כדי להתערב בתכנון או ביישום של פרויקטים עסקיים הקשורים לנושאים שנדונו הורים
התמחות בחברה
מינימום שלושה חודשים של ניסיון מקצועי, באיטליה או בחו"ל, עם החזר הוצאות, ב:
חברות לאומיות ורב לאומיות
חברת ייעוץ
השקעה ISTUD פירושו יצירת מטען עשיר תרבותי ומקצועי, כי אתה תישא איתך לכל החיים
ISTUD הוא בית ספר לעסקים המתכנן ומיישם תוכניות וקורסי הכשרה המיועדים למנהלים של חברות ומוסדות וצעירים בעלי פוטנציאל גבוה.
במשך למעלה מ -45 שנות פעילות בתחום ההכשרה השתתפו כ -60,000 בכירים ואנשי סגל, ויותר מ -2,600 בוגרי תואר שני הוכשרו עם תואר שני.
הפקולטה כוללת 150 אנשי מקצוע, כולל מאמנים איטלקים וזרים, חוקרים ומנהלים.
ISTUD מאסטר:
משאבי אנוש וארגון
מדענים בחברה
ניהול שיווק
שיווק קמעונאי
משפטנים בחברה
תכנית המורה
מערכת החברה
מודלים עסקיים
אסטרטגיה
כלכלה
שיווק
ארגון
תהליכים תפעוליים
משאבי אנוש
ניהול פרויקטים
שיטות כמותיות לניהול
סופט
תקשורת
התמודדות
דוברי הציבור
ניהול זמן
מנהיגות
ניהול ראיונות בחירה: שיפור הפרופיל ועיבוד המשוב
שיווק אנליטי
תרחיש תחרותי
מלקוחות ללקוחות
תחרות
מחקר שוק
הסביבה החיצונית
שיווק סטטיסטי
פילוח שוק
לקוחות היעד
מיקום המותג
זהות המותג
קידום מכירות
תוסף מותג
שיווק לא קונבנציונאלי
הצעת ערך
בד המודל העסקי
שיווק תפעולי
ניהול מוצר
כלכלת שיווק
תקציב השיווק
מנוף המחירים
הפצה ומכירות
שיווק מסחרי
ניהול קמעונאי
תקשורת משולבת
פרסום
יחסי ציבור
שיווק דיגיטלי
שיווק מדיה חברתית
כיצד להשתתף בבחירות
המאסטר מיועד לבוגרי כל הפקולטות. הדרישה המינימלית היא התואר הראשון. בוגרי אשר לקבל את התואר על ידי סוף המאסטר הם גם הודה לבחירה.
כדי להשתתף בבחירות לשלוח את תוכנית הלימודים שלך דרך האתר שלנו, ואתה תהיה קשר על ידי צוות ISTUD זמין כדי לספק לך את כל האינדיקציות לגבי ההליך הראשי ואת ההרשמה.
הבחירה מתבצעת באמצעות מבחנים פסיכואטודינליים, ראיונות מוטיבציה אישיים והערכת הידע של השפה האנגלית.
התאריכים והמיקומים לבחירה יפורסמו באתר www. ISTUD .it / mastermktg.
עלויות ומלגות
עלות המאסטר היא 12,000 אירו (כולל מע"מ) וכוללת את כל הפעילויות המתוכננות במהלך שלב הכיתה, קורס השפה האנגלית, קורס המחשב, חומר הלימוד.
התשלום מחולק לארבעה תשלומים. הרישום נרשם על ידי חתימה על כתב ההתחייבות להשתתף באדון ותשלום התשלום הראשון בסך 3,600 אירו.
יכולת לגשת למלגות והלוואות בשיעור מוזל בבנק שותף.