מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת

כללי

תיאור התכנית

מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת

מותגים יש זהות תרבותית ושורשים, אשר לעתים קרובות לצאת מן המוצרים ואת המומחיות הטכנית של החברה ואת אומנות, ואילו במקרים אחרים היא תוצאה של אסטרטגיית המותג זהיר וארכיטקטורת התקשורת. ניהול וניצול של אזור זה הם חשובים יותר ויותר התחרותיות הגלובלית בתחום זה, אנשי מקצוע נדרשים להחזיק מיומנויות כדי ליצור ערך עבור הלקוח הסופי ואת מטרות שונות אחרות של אסטרטגיות תקשורת ושיווק, כמו גם להיות מסוגל אינטראקציה עם כל הקטעים של צינור מ עיצוב וניהול מוצר לשיווק וקמעונאות.

לאמיתו של דבר, חברות תופסות תפקידים אלה כמבוססות על יכולות רב תחומיות ועל היכולת לקיים אינטראקציה עם "שפות תרבותיות" שונות, הבנת הרגשות המתוחכמים השונים, מצבי הרוח והגישות שיש למגזרים ולמטרות שונים של השוק, כלים דיגיטליים וערוצים,

לכן, היכולת לתרגם את ה- DNA התרבותי הזה לקווים מנחים מדיניות ומנהליים לתהליכים השונים הקשורים למיצוב המותג, לפרסום ושיווק, תקשורת וקידום הוא האתגר הבא שחברות מתמודדות איתו.

דימויים חזותיים, תפיסת תקשורת, ניהול דיגיטלי, תכנון פריסה, אירועים וניהול עיתונות הם עמודי היסוד של מקצוע זה. מילאנו - עיר הבירה האיטלקית של תקשורת - ההגדרה האידיאלית יתרון תחרותי לסביבת למידה מקיפה.

הקורס הראשי הוא באנגלית.
במהלך הקורס, איטלקית איטלקית דו לשוני עוזר הוראה זמין הן לסטודנטים איטלקים וזרים.

מועדים

תחילת ההרשמה: 24 בינואר 2020
סיום ההרשמה: 30 בנובמבר 2020
יום אוריינטציה: 22 בינואר 2021
תחילת ההרצאות: 25 בינואר 2021
משך המאסטר: שנה, 60 נ"ז, 1200 שעות
התמחות: החל מספטמבר 2021

כל תואר ראשון Milano Fashion Institute תואר ראשון באוניברסיטה, מוכר על ידי הפוליטכני של מילאנו, בית הספר לעיצוב. כל המאסטרים ישחררו 60 נקודות זכות (CFU, כלומר "crediti formativi Universitari").

המודל החינוכי המאופיין מאופיין בפעילויות רב תחומיות הנערכות על ידי מורים משלוש אוניברסיטאות יחד עם מומחים שמגיעים מהחברות החשובות והמוסמכות ביותר בתעשייה.

תיאור הקורס

התכנים של המאסטר משלבים נושאים בין-תחומיים שונים להבנה טובה יותר של תהליכי פיתוח ושיווק מוצרי אופנה באמצעות כל הצינור. המאסטר מורכב 720 שעות של הרצאות בכיתה והתמחות הסופי של לפחות 480 שעות.

המבנה מורכב משישה גושי למידה: כלי חימום, כמותיים ופרויקטים, עמודי אופנה, תהליכי אופנה, סקרנות, פרקטיקות אופנה, פרויקטים בתחום, העצמה והתמחות. המטרה היא ללוות את התלמיד לידע המתקדם בענף ולתהליכי המפתח המאפיינים את הפרופילים המקצועיים המעורבים בניהול המותג.

ההרצאות מאורגנות במודולים המבוססים על נוכחותם של מורים מתחומים שונים אשר יכולים להעביר תמונה מלאה של מבנה ותפקוד המנגנון של התעשייה. הם כוללים חלק מהמסגרת התיאורטית ומרחב גדול המוקדש לתרגילים, במטרה להעביר שיטות, טכניקות וכלי עבודה קונקרטיים.

פיתוח קריירה

הקורס כולל לוח שנה מלא של פעילויות, מלבד הרצאות ופעילויות מעבדות, המייצגות כלי יעיל שמטרתו ליצור קשרים בין סטודנטים לשוק העבודה, לקידום תעסוקת חניכים מקצועיים על ידי חברות מובילות.

סמינרים שדה

התלמידים יכולים להשלים פעילויות בכיתה עם תוכנית של סמינרים בשטח, כולל ביקורים בחברות ותערוכות חשובות בתעשייה. המטרה היא כפולה: להציע הזדמנות לפתח את הידע שלהם על חברות עם מערכות ארגון שונות, כי העבודה בקטגוריות מוצרים שונים, כמו גם את ההבנה של לוחות הזמנים, מודלים פיתוח מוצרים, ושיטות שיווק. פעילויות אלה הן אופציונליות, והוצאות הנסיעה משולמות על ידי התלמידים עצמם.

העצמה וניהול קריירה

פעילויות העצמה מעניקות תמיכה לתהליך ההתפתחות האישית והמקצועית של התלמיד. הקורס מיועד במיוחד לפיתוח מיומנויות בינאישיות, ליכולות הניהול של הדינמיקה הקבוצתית, ליכולת השוואה חיובית עם ההקשרים הארגוניים והמקצועיים השונים. המודול כולל גם סעיף המוקדש לניהול קריירה, שמטרתו לסייע לסטודנטים בתהליכי הבחירה באמצעות, למשל, הכנת קורות חיים ותיק.

בפרט, הקורס מורכב מהמודולים הבאים:

א. מבוא לתקנות ההתמחות
מודול המוקדש לידיעת חוק העבודה האיטלקי על התמחות, הדרישות הסטטוטוריות הן לחברות המארחת והן למתמחים, וכן במסגרת הרגולטורית להענקת אופי הלימודים של הפעילות.

.ב מבוא לשוק העבודה
המודול נועד להגדיל את הידע של המקצועות של מערכת האופנה, המהווים את שיטות העבודה המומלצות והצעות עבודה מחברות האופנה.

ג. נטייה
ד. הערכה עצמית והעצמה
מודול המוקדש לשיפור פרופיל התלמיד ודרכי האינטראקציה שלו עם חברות, באמצעות סדנאות ותמיכה מסורה בהכנת קורות החיים ומכתב השער בכדי להכין טוב יותר את המועמדות.

ה. קישורים לחברה
פעילות שמטרתה להבטיח לסטודנט את הנראות הנדרשת של הפרופיל המקצועי שלו לחברות בתחום, באמצעות מגע ישיר בין מכון האופנה למילאנו לבין השחקנים הייצוגיים ביותר המרכיבים את תעשיית האופנה, במטרה לקדם ראיונות עם חברות.

ו. התמחות בחינוך
פעילויות שמטרתן להדריך ולתמוך בתלמיד במהלך ניסיון ההתמחות באמצעות הערכה משולבת של ניסיון זה ומעקב אחר ההתמחות המתבצעת.

תְקוּפַת הִתמַחוּת

ההתמחויות הן אחת החוויות הבולטות שמציע הקורס, והן נתמכות על ידי רשת של חברות מובילות בתחום האופנה, הודות לשיתוף הפעולה עם לשכת האופנה האיטלקית הלאומית ועל ידי רשת עשירה של קשרים שהוקמה לאורך השנים על ידי שלוש האוניברסיטאות המייסדות עם האיטלקי הבינלאומי אופנה המערכת העסקית.

ההתמחות נמשכת לפחות 3 חודשים, ומאפשרת לתלמידים ליישם את הכישורים שנרכשו במהלך הקורס למצבי עבודה אמיתיים, תוך הדרכה וייעוץ הניתנים על ידי מומחים בעלי נסיון רב ומגוון רקע מקצועי.

מודול ההתמחות מופעל על ידי Milano Fashion Institute באמצעות סדרה של פעילויות המהוות פעילויות של העצמה וניהול קריירה: מבוא לתקנות ההתמחות, מבוא לשוק התפקידים, התמצאות, הערכה עצמית והעצמה, קישורי חברות, חונכות סטאז '.

התמחויות, ולכן, מייצגים הזדמנויות מיקום ייחודי לסטודנטים כמובן וכלי יעיל כדי לסייע לחברות לבחור אנשים מצוינים.

Milano Fashion Institute מקדם באופן פעיל את התקשורת של הצעות התמחות באמצעות קשר מתמיד עם החברות המובילות בתעשייה. החיפוש וההשלמה של ההתמחות חייבים להתבצע על ידי התלמיד. כדי למצוא התמחות, Milano Fashion Institute מספק הזדמנויות רבות וכלים, באמצעות תוכניות זיהוי, דיווח ושיתוף פעולה עם החברות החשובות בענף, כמו גם את האיתות הפעיל לפרופילים של התלמידים.

בין החברות המשתפות פעולה עם מכון האופנה של מילאנו:

המצלמה Nazionale della Moda Italiana • Arcoretail • Ballantyne • Bally • Benetton • Bottega Veneta • Braccialini • Brooks Brothers • Brioni • Brunello Cucinelli • Burberry • Calzedonia Group • Canclini Tessile • Chanel • Coin Excelsior • Condé Nast • Conbipel • Corneliani • חברת CP • קבוצת דיזל • דולצ'ה וגבאנה • דונפ • יורו ג'רזי • ארמניגילו זגנה • אתרוג • פנדי • פרגאמו • פרטלי רוסטי • פרו • פורלה • ג'וקס • ג'ורג'יו ארמני • גרופו C14 • קבוצת גוצ'י • מגזין הרסט • הוגו בוס • ג'יל סנדר • לנווין • לה רינאסנטה • לוי • ליו ג'ו • לוגן • לורו פיאנה • לואי ויטון • לוצ'יאנו פדובן • מליפרמי • מנטרו סטא • מרני • קבוצת מקס מארה • קבוצת אופנה מירוגלו • מונקלר • מורשי • מוסצ'ינו • ניל בארט • נינבר איטליה • פנלופה • פומלטו • פינקו • Ports1961 • Privalia • Ralph Lauren • Ratti • Reda • Roberto Cavalli • Slam • St aff International • סטלה מק קרטני • סטון איילנד • סווינגר • קבוצת טוד • קבוצת האופנה ולנטינו • ורסצ'ה • ויויאן ווסטווד • Yoox

הדמויות המקצועיות

המאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת נועד להכשיר אנשי מקצוע צעירים בעלי כישורי תקשורת ודיגיטל מתקדמים (כלומר מילוליים וויזואליים), ידע אומנותי ותרבותי עמוק, יחד עם כישורי ארגון וניהול.

הנתונים המקצועיים הם אנשי מקצוע מג'וניור המסוגלים לתמוך באופן מוסמך בתחומי הסגנון והשיווק, כסטייליסט אופנה, עורך אופנה, חוקר חזותי ואמנותי, ואנליסט מגמה, מגניב האנטר, מנהל שיווק ג'וניור, מנהל אירועים; תחום התקשורת, כמנהל תקשורת, מנהל מדיה חברתית, יח"צ דיגיטלי, מנהל תוכן דיגיטלי, מנהל יח"צ, מנהל משרד העיתונות; לבסוף, אזור התרבויות והמורשת, כמנהל מורשת תרבות, או כמנהל קיימות תאגידית.

מכיוון שמדובר בתחום חדשני ביותר, הפוטנציאל של הפרופיל יפותח על ידי סגל פרופסורים ואנשי מקצוע מובילים, ובאמצעות תהליך בחירה המעדיף את המשתתפים להגיע מרקע שונה (בעיקר ממעלות בתקשורת, עיצוב, ניהול) אם מפגינים עניין משמעותי בכל סימני החידוש החברתי והתרבותי ותרגומם האפשרי לאסטרטגיות מדיניות וכלים. כיתה של תלמידים מרקעים שונים יוצרת מחדש את הכישורים של צוותים בין-לאומיים טיפוסיים ומקדמת את התנאים להתפתחות היכולות הן בחדשנות והן ביצירתיות, יחד עם חדשנות הפרויקט בתחום התקשורת.

שוק העבודה

Milano Fashion Institute נובע ממטרה תרבותית ברורה של הכשרת פרופילים מקצועיים חדשים המסוגלים להבין את השינויים בתעשיית האופנה ולהפעיל חדשנות בארגון של תהליכים יצירתיים, ניהוליים, מסחריים ותקשורתיים. הפרופילים שנוצרו בשלושת המאסטרים הם תוצאה של שנים של מחקר והכשרה בתעשיית האופנה על ידי שלוש האוניברסיטאות המילאניות המצוינות, שכל אחת מהן מכוונת לאספקטים שונים וחשובים: ניהול, תכנון ותקשורת.

בפרט, אנשי מקצוע אלה הם מעין "היברידי", עם הכשרה רב תחומית, מסוגלים לפעול באופן יזום כ"מתווכים "בין הפרופילים היצירתיים הטהורים (מעצבים, מנהלי אמנות, אדריכלים, חזותיים) ופרופילים ניהוליים בלבד (שיווק, , בקר הייצור) ופרופילים בתקשורת האחרונה (מנהל תקשורת, מנהל תקשורת אלקטרוני חדש, עורך אופנה, מנהל אירועים). מיומנויות רחבות אלו, שלעתים קרובות בחברות נרכשות רק לאחר שנים של ניסיון בתחומים עסקיים שונים, הושלמו בשלושה תחומים הנחשבים אסטרטגיים לעסקי האופנה, במיוחד בשלב הנוכחי של תיקון ורה-ארגון שנקבעו על ידי תנאי משבר:

ניהול התכנון של תהליכי היצירה ופיתוח האוסף: החל בקידוד והבנת הערכים והקודים הסגנוניים של המותג, ליכולת ההידרדרות של קודים אלה בתוך קטגוריות המוצרים וקווי המוצרים השונים; לתכנון אוספים באמצעות תכנון סחורה, בחירה וניהול ספקים, ולבסוף ארגון וניהול תהליכי שיווק ותקשורת סחר (מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג וניהול מוצרים)

_ ניהול משולב של תהליכים יצירתיים וניהוליים הקשורים להפצה, במודלים העסקיים השונים (מעצבי מותג או קבוצות תעשייתיות המשולבות במורד הזרם בקמעונאות הישירה; ערוצי קמעונאות בשיתוף עם מותגים וקמעונאים עצמאיים, כזכיינות, חנות בחנות, פינת וכו '. ; רשתות קמעונאיות, כחנויות כלבו, קמעונאיות אופנה מהירה, קמעונאיות המוניות; קמעונאים עצמאיים קטנים, כחנויות בודדות או רשתות מקומיות קטנות (מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ועסקים)

ניהול ועיצוב אסטרטגיות מחקר, אסטרטגיות תקשורת ושיפור מורשת החברה התרבותית: החל מהניתוח האיכותי והכמותי של הצריכה ועד לזיהוי ופרשנות של מגמות; החל מהחדשנות הלשונית בתקשורת ארגונית ובערוצי מדיה וכלה בממשל הפורמטים והערוצים החדשים של תקשורת דיגיטלית; משכלול המורשת התרבותית, החומרית והקשרית, ועד לניהול ועיצוב תוכניות לאחריות חברתית (מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת).

מלגות זמינות למאסטר 2021

Milano Fashion Institute מציע מדי שנה למלגות מספר המועמדים, המכסות את מחצית עלויות ההרשמה לתואר שני, ומוצעות על ידי חברות איטלקיות הפועלות בתחום האופנה.

איך זה עובד?

ייחוס המלגות יתקיים לפני תחילת הקורס, בהתחשב בקריטריונים להכנסה ולזכאות, על ידי הוועדה האקדמית. ההרשאה למורה אינה תלויה בהענקת מלגה כלשהי.

איך ליישם?

טופס הבקשה למלגות כלול ב"טופס ההרשמה "של כל אחד מאסטר, והוא ניתן להורדה בכתובת https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now, תחת הדף" הגש בקשה ". לאחר שהגשת את טופס הבקשה, הוועדה האקדמית תחליט על כל מטלה, תוך התראה על התוצאה עד תחילת הקורס. למידע נוסף, אנא קרא את התקנות בתוך המודול.

למי מכוונים המלגות?

המלגות מיועדות הן לאזרחים איטלקים והן לזרים המעוניינים להגיע לתואר שני במכון האופנה של מילאנו.

לפי מועד הגשת הבקשה?

את בקשת המלגה יש להגיש בתאריך המועד האחרון לרישום המאסטר. עבור המאסטרים 2021 המועד האחרון הוא 27 בנובמבר 2020.



עדכון אחרון: אפר 2020

אודות בית הספר

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These ... קרא יותר

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These three universities represent an international centre of excellence, drawing on consolidated experience in the research and training activities for businesses in the fashion sector in the fields of management, communication and design. קרא פחות