המאסטר שואף להציע השתלמויות איתן האחות
רוכש מיומנויות מקצועיות ספציפיות הקשורות לניהול וסיוע
של המטופל עם תמונה קלינית חירום.
בסוף המאסטר התלמיד יוכל:
לפתח אסטרטגיות סיעודיות לניהול צרכים
קלינאים של המטופל באזור הקריטי;
לתכנן, לנהל ולהעריך את תהליך הטיפול במהירות,
דיוק ויעילות כדי להבטיח התערבות גבוהה ביותר;
לנהל מערכות יחסים עם הלקוח ובני המשפחה ולתקשר בצורה יעילה
עם חברי הצוות בתנאים מלחיצים;
לנהל משאבים מהותיים כדי לספק יעיל, יעיל ו
קוהרנטי;
להעריך את יעילותן של התערבויות מניעה המתבצעות בהקשרים
סוציו-סניטריים, טריטוריאליים וחינוכיים;
להציע ייעוץ למפעילים אחרים של השירותים;
לפעול בהתאם לכללים המסדירים את היקף האזור
מרפאה וחירום.
 להניע את הבחירה בהתערבויות סיוע מתאימות על פי הקריטריונים
של ראיות מדעיות השוקלות גם את ההשלכות של כלכלת בריאות
של בחירות טיפוליות, אבחוניות, ניהוליות;
 העריך את פיתוח הכשירות המקצועית של האדם, תוך זיהוי
צרכים אימונים, אסטרטגיות ושיטות אימון
מתאים.