מטרת השני בעיצוב אתרים ודיגיטלי היא ליצור מגוון של אנשי מקצוע שיודעים איך לפעול במימוש פרויקטים של מדיה דיגיטליות, ייצור ושיתוף תוכן ושירותים באמצעות מדיה חברתית. התכנית מציעה מסע חינוכי שעובר דרך האזורים של עיצוב, שיווק דיגיטלי וטכנולוגיות חדשות. סטודנטים ובכך לעורר את כישוריהם בתחום העיצוב עם החזון האסטרטגי, ידע ושימוש בשפה טכני לניהול פרויקטים ולתאם את כל השלבים של אבולוציה והתפתחות של התהליך. תכנית הלימודים נע מהכיוון היצירתי של מוסמך המתמקד בשיווק באינטרנט ותקשורת. התכנית החינוכית מתמקדת בתאוריה והפרקטיקה שנערכה במעבדות; מעבד חיוני ללמידה ורכישת ידע. הפרויקטים לעקוב אחרי עבודה המקיפה את ההגדרה של אסטרטגיה הדיגיטלית ומטרותיה, מידע הקונספט ועיצוב לחזית תכנות / הסוף חזרה. אם ניקח כנקודה רלוונטית ל" חווית משתמש "של מדיה חברתית, התכנית חוקרת את המנגנונים שבאמצעותם חברות להתאים את העסק שלהם לתרחיש החדש צריך לשלב תוכן וזרימת הניווט בין אתרים ופלטפורמות חברתיות ולהיפך. כמובן בכללותה, מספק את התלמיד עם היכולת המקצועית לדיאלוג עם הדמויות השונות המעורבים בתהליך התקשורת הדיגיטלי.

כניסה

מאסטר נועד בוגרים בתקשורת, צילום, אדריכלות ועיצוב, הנדסת מחשבים, מדעי מחשב או שווה ערך; ומועמדים שיש להם ניסיון מקצועי משמעותי בתחום. מספר המקומות המוגבלים. תהליך הקבלה מבוסס על הערכה של קורות חיים, תיק וראיון. הבקשה לקבלה יש לשלוח למשרד SPD האקדמי.

משך

משך הקורס הוא 15 חודשים, מאוקטובר עד דצמבר השנה הבאה. נוכחות היא חובה - משרה מלאה - 1500 שעות כוללים שיעורים בכיתה, פרויקטי ניהול ושלב.

STAGE

בסוף התכנית הדידקטית, בוגרים יהיו מסוגלים לעשות התמחות של שלושה חודשים בחברות, סוכנויות או מוסדות במגזר.

שפה

מאסטר בלמד באנגלית.

תעודה

אחרי שהתגברתי על המבחן הסופי, הסטודנט יקבל תואר של אוניברסיטת מאסטר שהונפק על ידי IULM וSPD. התכנית היא 60 נקודות CFU / רישומם.

שפת ההוראה של התוכנית:
  • אנגלית

ראה עוד 10 תוכניות שמוצעות על ידי Scuola Politecnica di Design SPD »

קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
Duration
15 חודשים
תכנית מלאה
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
מועד אחרון להגשת בקשה
Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date