The Conway School

Introduction

Read the Official Description

הסיפור שלנו

וולטר Cudnohufsky לא היה מרוצה מהסטטוס קוו. הוא קיבל תואר שני באדריכלות נוף מאוניברסיטת הרווארד בשנת 1965, בילה שנה וחצי נסיעה, והיה מלמד עיצוב באוניברסיטה גדולה. הוא היה מתוסכל עם חינוך עיצוב מסורתי, שבו הוא נחשב ממודר מדי, בfl exible, ותיאורטי.

הוא חקר חינוך עיצוב בתזה לתואר השני שלו והיה שקועים בקריאת תורת חינוך מתקדמת. הוא רצה לנסות דרך חדשה לעשות דברים, עם ידיים על למידה, יותר כמו עיצוב עבודה של משרד. הוא חשב שזה צריך להיות מבוסס תלמיד, לא מאורגן מבחינה מוסדית, והוא רצה שזה יהיה חוויה משותפת שהדגישה עבודת צוות. הוא רצה להתחיל בית ספר חדש שיהפוך את החינוך לעיצוב בראשה. והוא עשה.

הלוואה אישית משיקה את הספר

למרות שהוא לא חזה בית ספר לעיצוב בסביבה כפרית, מטעמי חיסכון, וולט החל בית הספר בקונווי הביתה ומבנים-היקפיים סוכר-בית ואסם הומר. הוא מאובטח הלוואה אישית 8000 $ לשלם עבור שיפוצים ומרחף בבית הספר בשנה הראשונה שלה. בנייה התקיימה במהלך הקיץ של שינה 1972, בציפייה לכיתה ושבעה הגברים הראשונים ושתי נשים, בעיקר ממסצ'וסטס.

שיעורים התקיימו בכל יום, לעתים באולפן גם בכל יום. אולי יש הפגנה מאולתרת קיר אבן בניין או הזמנות אחרות "ללמוד על ידי עשייה." מטלות תמיד היו חלק מהשיתוף, הארוחות המשותפות ומשחקי חלק מהכיף. תקשורת תמיד הייתה ועדיין הוא מוקד חשוב של בית הספר.

אמונתו של וולט הייתה שאם אתה לא יכול להסביר את הרעיונות שלך בכתיבה ודיבור, אז אתה לא אחראי על עצמך או מה שאתה עושה.

מנהלו השני מגיע כסטודנט

דון ווקר, שיוכיח להיות כוח מרכזי בהתפתחותו של בית הספר, הגיע כסטודנט בשנת 1978. כבר היה לו שני תארים באדריכלות נוף וניסיון רב בהוראה ובפרקטיקה. הוא גם היה מאוכזב עם הניסיון בהוראה שלו ולחץ המתמשך לעשות מחקר. עם התוספת של דון לצוות הגיע מעבר הדרגתי בפוקוס מהוראת אדריכלות נוף מסורתית לעידוד עיצוב שהוא ידידותי לסביבה. מועמדים יותר ויותר חיפשו דרך חדשה להסתכל על עיצוב.

הסמכה הושגה

ניו אינגלנד איגוד בתי הספר והמכללות שניתנו הסמכה מלאה אפקטיבית 1989. בשנת 1992, וולט עזב את בית הספר כדי להוציא לפועל את הדברים שהוא מלמד. הוא החל מה ממשיך להיות פרקטיקה פרטית משגשגת, אחד שיש לי רבים ממדים אקולוגיים ובניית קהילה. היום הוא רואה בבית הספר קונווי כתרומה לכל החיים הגדולים ביותר שלו, תוך מתן לאנשים שנושאים את בית הספר קדימה אשראי.

דון ווקר הפך מנהל בשנת 1992, תפקיד בו החזיק עד לפרישתו בשנת 2005. דון וצוות פיקחו על המעבר מבית הספר שלושים שנה-בית לגבעה מיוערת סמוכה. קמפוס 34.5 הדונם מתוכנן כמעבדה למידה לעיצוב בר קיימא.

מנהל השלישי, אדריכל נוף ושימור המתכנן של קונווי פול Cawood Hellmund, מחויב לגישת ההוראה הייחודית של בית הספר ולעיצוב בר-קיימא. יש לו גם אינטרס חזק בהרחבת נקודת המבט של בית הספר להזדמנויות סביבתיות הגלובליות. בהיסטוריה התוססת של בית הספר, כמה דברים, כמו המראה החיצוני שלה וכוח אדם, השתנו. דברים אחרים, במיוחד את המיקוד שלה על למידה אישית, תמיד יישארו כקבועים.

משימה

אנו חוקרים, לפתח, בפועל, וללמד עיצוב של הארץ שהיא מבחינה אקולוגית וחברתי בר-קיימא.

בתהליך אנו:

לספק בוגרים עם הידע הבסיסי וכישורים דרושים כדי לתרגל את התכנון, העיצוב, וניהול של הקרקעות שמכבדת את הטבע, כמו גם אנושות; לפתח מודעות אקולוגיות, הבנה, כבוד, ואירוח בתלמידיו ולקוחות פרויקט; לייצר פרויקטים שמתאימים לשימוש בבני אדם בתנאים טבעיים.

קבלת החלטות מדריכי משימה של בית הספר בכל רמות: ששכר, מה פרויקטים נעשים, איך קורסים מובנים, ומה משרדים ואתרים ביקרו בטיולים. בעוד התכנית מבוססת היטב על ידע ושיטות עבודה אקולוגיים, המוקד החינוכי של קונווי הוא בעיצוב של האדמה ולא מדעי סביבה.

למה קונווי

יציבות האקלים. מזון + חוסר ביטחון מים. קריסת מינים.

העתיד לא היה אמור להיראות ככה!

עזרה להמציא מחדש את העתיד. לפעול לכדור ארץ טוב יותר באמצעות חשיבה כל מערכות אקולוגיות. להבטיח קהילות בריאים ונופים פורה לדורות הבאים.

לצייד את עצמך ל:

לתקן מה שבורה. להציל את מה שעובד. לעצב את העתיד!

קונווי הוא עשרה חודשים של לימוד אינטנסיבי, מיוחד לתואר שני שיכין אותך לעבודה כמעצב / מתכנן בפרויקטים בעולם האמיתי על ידי חשובים. . . (מוכן לזה?) עובד על פרויקטים-כחשובים, בעולם אמיתי תלמיד, עם התמיכה של מורים שהם אנשי מקצוע מנוסים.

במשך ארבעים שנה זה כבר קורה בקונווי: עולם אמיתי, תוצאות אמיתיות.

10 סיבות להחלה

עשר הגדולים אלה ידברו למועמדים, אבל הם גם אומרים למה לקוחות פרויקט צריכים לשקול את בית הספר קונווי. כנ"ל לגבי מי שמעוניין בתמיכת עיצוב ותכנון חדשנות על פני כדור הארץ.

  1. לעבוד על פרויקטים אמיתיים ללקוחות אמיתיים, כבר מההתחלה. זה מה שאנחנו מתכוונים "עולם אמיתי. תוצאות אמיתיות. "והתוצאות הוכחו במשך ארבעים שנה.

  2. קבל את הכלים שאתה צריך כדי לבנות קריירת קיימא ... ועולם טוב יותר באמצעות התכנית החדשנית ביותר מסוגו בכל מקום.

  3. למד בכיתות קטנות עם המון תשומת לב אישית. לשכוח ציונים! במקום להתמקד בלמידה כדי לעשות את העבודה, ועושה את זה טוב.

  4. לשתף פעולה, לא להתחרות. לכל אדם יש או צוות קטן פרויקט משלו וכולם מציע עזרה לשאר הכיתה.

  5. לראות את התמונה הגדולה ולשים לב לפרטים. זה הנתיב לקיימות וחוסן.

  6. בוגר עם תהליך עיצוב שאתה יכול לשים לעבוד מייד, ועם הכישורים להיות לומד לכל חיים. זה קדימה מהר בשבילך אם אתה להוט להגיע לעבודה עושה את הבדל.

  7. צור תיק של פרויקטים מקצועיים עם אזכור מלקוחות אמיתיים.

  8. להיות חלק מבית ספר כי הוא מחויב באופן מלא לחקר, פיתוח, תרגול, ומלמד תכנון ועיצוב של הארץ שהיא מבחינה אקולוגית וחברתי בר-קיימא. המשימה שלנו היא לטבע ולאנשים.

  9. להקים להקה מגובשת של סוכני שינוי, יחד במשך עשרה חודשים, במגע לכל חיים.

  10. צד עבודה על ידי צד עם מורים שמתרגלים מנוסים ומדריכים גם אכפתיות.
This school offers programs in:
  • אנגלית

צפה בתכניות לתואר שני »

Programs

מוסד לימודים זה גם מציע:

Master

תכנית לתואר שני בתכנון נוף ועיצוב בר-קיימא

בקמפוס תכנית מלאה September 2019 ארצות הברית Conway

תכנית קונווי היא שילוב תוסס של הוראה בכיתה, עבודת אולפן שימושית, מצגות תלמיד ומבקר, עבודת שטח, ביקורים באתר, ודיונים פורמליים במטבח הקיבוצי. [+]

תכנית קונווי הוא שילוב תוסס של הוראה בכיתה, עבודת אולפן שימושית, מצגות תלמיד ומבקר, עבודת שטח, ביקורים באתר, ודיונים פורמליים במטבח הקיבוצי.

שרטוט בתחום

תלמידים לומדים מסגל, אחד מהשני, מאורחים, ומהחקירות של פרויקט האתרים שלהם שלהם והיישובים שבם פרויקטים אלה מוטבעים. הסביבה היא אישית, שיתוף פעולה, ולמידה קפדני מונעת על ידי תלמידי מוטיבציה לעבוד עבור קהילות אמיתיות לפתור את בעיות אמיתיות והדחופה.... [-]