Miami Ad School

Introduction

Read the Official Description

שלב בתוך בית הספר מודעות מיאמי ואתה ממש להרגיש את ההתרגשות באוויר. זה לא בית ספר טיפוסי, וזה לא נראה כמו בית ספר. זה יותר כמו הפלאות דיגיטלית עם ענקית שטוח טלוויזיה פאנל של המכסה כמעט כל סנטימטר של כל קיר. סטודנטים מבלים על ססגוניות יציעי האצטדיון. שלא כמו ברוב בתי הספר, עבודת התלמידים שלהם לא מיוצר על נייר ואחר כך תלה על הקיר. הספר הוא בעצם נייר פחות, הכל מיוצר דיגיטלית והציג דיגיטלית, ומוצג על מסכי טלוויזיה. קבוצה אחת של תלמידים מדבר עם קבוצה אחרת של סטודנטים, אבל הם בעצם אלפיים קילומטרים זה מזה. הם אתה משתמש וידאו נוכחות וירטואלית של בית הספר מערכת בשם "face2face" המחבר בין מיאמי לכל בתי ספר אחרים ברשת.בחלק אחר של הספר קבוצה של קופירייטרים במיאמי הוא התחבר עם קבוצה של דירקטורים אמנות בסן פרנסיסקו ומורה מדבר אליהם מסוכנות מודעה בניו יורק. זה העתיד, זה איך כל משרדי פרסום וחברות עיצוב יעבוד יום אחד ו החדשנית ביותר כבר עובדים בדרך זו. CP B משתמשת מערכת זו בין משרדיהם במיאמי בבולדר, אבל הם גם משתמשים בו בין הקומה הראשונה לבין הקומה השנייה. (בני אדם הם באמת עצלן, לא?) עזוב פרסום, חושב תרבות הפופ. תשכחו המושג הישן של בית הספר. דמיינו במקום מקום בו אנשים יצירתיים לטוס מאיזה מקום בעולם בכל יום שני או יום שישי, לסובב את המוח עם טיפים, טריקים וטכניקות ולקרוע את הרעיונות שלך, או לשבח אותו לגן עדן, רק כדי להיות יצירתית אחרת לעשות בדיוק את ההפך על אותו רעיון במשך השבוע. כל יום הוא אתגר משימה כל זה סיוט - או לא. אולי יהיה לך הבזק של תובנה מבריקה ממשהו השותף שלך אמר או אולי הומר סימפסון אמר את זה. או אובמה. או בחור מוחק את כולם על גניבת מכונית. אתה חושב שאתה לומד אמנות כיוון או קופירייטינג או עיצוב גרפי או צילום, אבל אתה באמת לומד תרבות פופ ומציאת דרכים להנדס תרבות הפופ בדרך כלשהי אף אחד אחר לא חשב עליו קודם. ב חבר 'ה יצירתיים האחרונות לבשו שחור. בימים אלה מומלץ לשקול גלימה עם סמל הלוהט של טורנדו על הגב. או לפחות זוג כנפיים על שלך, כפכפים.

Programs
כרגע אין תוכניות לתצוגה

צמצם את החיפוש לעיל, לבדוק את הקטגוריות הפופולריות שלנו מתחת או לבצע חיפוש לפי מילות מפתח.


... or simply by choosing your degree: