Baltic Aviation Academy

מבוא

קרא את התיאור הרשמי

הבלטי התעופה האקדמיה היא מרכז אירופאי סטנדרטי אימוני תעופה, שבו החוויה של פתרונות הדרכה מותאמים היא עטוף בטיפול אישי.

המטה של ​​הבלטי תעופה אקדמיה נמצא בליטא. האקדמיה סופרת יותר מ 20 שנים של ניסיון בהדרכת תעופה, בעוד שהמורשת שלה מגיעה חזרה ל1938 כאשר הקמת מחלקת הדרכת חברות התעופה הליטאית הוקמה.

היום הבלטי התעופה אקדמיה מציעה מלכתחילה, הכשרת סוג דירוג טייס, הכשרת צוות הבקתה, טיפול בקרקע ופתרונות הדרכת תעופה רבים אחרים. בשנת 2013 זה זכה למעמד ATO EASA. יתר על כן, תעודות סיום קורס שמונפקות על ידי הבלטי תעופה אקדמיה תקפות ב: מדינות איחוד האירופי, ברזיל, סין, פיליפינים, אינדונזיה, ניגריה, בלארוס, אפגניסטן, קזחסטן, בולגריה ובישראל.

פעילויות עיקריות של הבלטי תעופה אקדמיה: הבלטי התעופה האקדמיה היא חלק מאביה פתרונות הקבוצה, ידוע כספקית של שירותי התעופה המקיף. הקבוצה משלבת שירותי MRO ושרשרת אספקה, הכשרת טייס וצוות, ליסינג צוות התעופה, קרקע טיפול ותדלוק מטוסים, ניהול מטוסים, אמנה עסקית, כמו גם ספקי שירות ניהול שדה התעופה.

החזון שלנו: להוביל את התעשייה עם תחזית עסקית שאפתנית, אחראית וגמישה אשר יוצרת ערך המוסף ללקוחות, שותפים, בעלי המניות ועובדים.

המשימה שלנו: לספק לך את פתרונות הדרכה גמישים תעופה שהם הכח המניע מאחורי תעשיית תעופה בטוחה יותר. בו זמנית, למלא את הצמיחה השאפתנית שלנו ופיתוח אחראי עשייה עסקית.

סיפור הצלחה: מחלום לעבודת חלום

הבלטי התעופה האקדמיה הייתי רוצה לספר לך סיפור. סיפור על אדם שמעולם לא ויתר על החלום שלו. שעבר את כל 'אפים' ו 'המורד' לקראת מטרה אחת - להיות טייס מקצועי.

כמו רוב הטייסים אמיתיים, ויטס Kanaporis פיתח את התשוקה שלו לתעופה בילדות מוקדמת. חיים קרובים לשדה התעופה וצפייה במטוסים Il-76 של הצבא הסובייטי סייעו לו להבין, התעופה שיכולה להיות וצריכה להיות העתיד שלו. זו הסיבה שמייד לאחר שסיים את לימודי התיכון, ויטס הצטרף בית הספר של טייסים צבאיים ומשנת 1989 עד 1991 טס L-39.

לאחר שירותו בצבא הגיע לסיומו, ויטס בפני את העובדה שהידע שלו לא היה ישים בשוק העבודה הנוכחי. אז עם ברית המועצות נופלת, חולם להמשיך לטוס לאט החל להתפוגג. "היו פשוט אין אפשרויות להתאים את מיומנות טיסה והידע של שנצבר במהלך הצבא, ולכן הייתי צריך לבחור משהו אחר", הערות ויטס. בשינה 1992 ויטס התחיל את לימודי תואר ראשון להנדסת תחבורה, ולאחר מכן קיבל את תואר המאסטר שלו והחל לעבוד כמהנדס בחברות שונות.

עם זאת, הוא מעולם לא ויתר על החלום שלו להמשיך לטוס. בשנת 2006 יטאס למד שכדי להיות טייס אתה לא בהכרח זקוק לתמיכת חברות תעופה. כתוצאה מכך, הוא התפטר מעבודתו כמהנדס בחברת תרופות ונכנס לאקדמיה לקורס טיס. למרבה הצער שנים בילו מטוסים הפועלים בצבא לא יוכל לשמש כיתרון יותר, אז ויטס התחיל קורס הטיס שלו מההתחלה. רישיון טייס פרטי, רישיון הפיילוט המסחרי, מחקרי ATPL ו200 שעות של אימוני טיסה לקחו 2.5 שנים את זמנו ומסירותו, שכבר גמל בעבודה באחת מחברות תעופה הליטאיות של. כאן נאסף ויטס 2240 שעות טיסה כטייס הראשון של 50 Focker. למרבה הצער אחרי כמה זמן, כתוצאה מהקיצוצים בצי חברת התעופה וכוח האדם, ויטס איבד את העבודה שלו, וחזר שוב לנקודת ההתחלה. זה היה עד שהוא גילה על הבלטי תעופה אקדמיה. עם המלצות טובות מאוד מחברי הטייסים שלו, ויטס החליט להיכנס הבלטי תעופה האקדמיה ולהגשים את חלומו על ידי השגת בואינג 737 אימוני דירוג סוג CL.

"אני בחרתי הבלטי תעופה אקדמיה הסתמכות על גורמים רבים: המלצות חיוביות מחברי טייסים, מיקום אסטרטגי של האקדמיה והאיזון בין המחיר והאיכות. אני צריך לומר שאני בעיקר התרשמתי ממדריכים התובעניים ומסורים של הבלטי התעופה האקדמיה, ואני מודה מאוד לקלטם לקריירה שלי, 'הערות ויטס Kanaporis.

על ידי לקיחה אחת מההצעות המיוחדות של הבלטי התעופה האקדמיה לקורס טיס, ויטס צבר בואינג 737 CL (B737 300-500) הקלד דירוג ואחרי אימוני בסיס. לאחר השלמה מוצלחת של האימונים, הבלטי התעופה האקדמיה הצליחה לספק ויטס עם הערכת פיילוט באחת מחברת התעופה השותף. כישורי טיסה ויטס והתאמת לתפקיד טייס שהוערכו על ידי מומחים והן בשל תוצאות מצוינות שיטס הראה, הוא כבר הציע לי עבודה באחת מחברות התעופה שותפו של הים הבלטי התעופה האקדמיה.

"להיות מובטל נתן לי קצת זמן כדי לנתח את שוק עבודת התעופה, ואני שמח להיות מסוגל לנצל את ההזדמנות שניתנה ולהיות טייס בביקוש מאוד. אני תמיד חלמתי להיות טייס תעופה מסחרי ובעזרת הבלטי תעופה האקדמיה שהשגתי את החלום שלי ", חולק את מחשבותיו ויטס Kanaporis.

מיקומים

וילנה

כתובת
Dariaus ir Girėno g. 21
וילנה, מחוז וילנה, ליטא

מלגת Keystone

גלה את האפשרויות שהמלגה שלנו יכולה להעניק לך

תכניות

מוסד לימודים זה גם מציע: