מאסטר בתקשורת
Sciences Po
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית, צָרְפָתִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרות
התוכנית מכשירה מנהלים עתידיים בתחום התקשורת והתעשיות היצירתיות.
בין אם מדובר בקריירה העובדת מול סוכנויות (פרסום, עיצוב, דיגיטאלי, תאגידי, יחסי ציבור וכו '), במחלקות תקשורת פנימיות, הפקת מדיה ומדיה או בתעשיות היצירתיות (קולנוע, משחקי וידיאו, מוזיקה, בידור, פרסום וכו'). , המאסטר שואף לספק הוראה מעמיקה ספציפית לכל התלמידים המעוניינים להיכנס למקצועות אלה.
איזון מהותי נשמר בין המרכיבים האקדמיים והמקצועיים של תכנית הלימודים. התוכנית מציעה לסטודנטים בסיס איתן ביסודות מדעי החברה, ומבטיחה לסטודנטים לפתח לא רק כישורים ביקורתיים ואנליטיים, אלא גם את הידע המקצועי והפרקטיקה המבצעית שיאפשרו להם להתחיל את הקריירה מיד לאחר סיום הלימודים.
השנה הראשונה מוקדשת ללימוד מיומנויות בסיסיות: נוף מדיה, חוות דעת, כלכלת מדיה ... במהלך השנה, סדנאות מפתחות כישורים מעשיים הניתנים להעברה מייד להקשר מקצועי (יצירתיות, רטוריקה, תכנות ...). השנה השנייה היא הזמן להוציא את הידע לפועל. הסטודנטים מסוגלים להתמחות, בשל ריבוי קורסי הבחירה המוצעים, בהם הם עובדים על תרחישים ומחקרי מקרה אמיתיים.
המאסטר לתקשורת, מדיה ותעשיות יצירתיות הוא קורס ייחודי המוביל בהצלחה לכניסות לקריירה בכל ענפי התקשורת, התקשורת והיצירה, הן בצרפת והן בינלאומית. מגוון רחב של חברות מתעניינות בבוגרי התכנית לתואר שני, כגון: אמזון, BETC, Canal+, DDB, Dentsu Aegis, דיסני, אנדמול, גוגל, האוואס, לגארדרה, לוריאל, M6, מקאן, אורנג ', אוגילבי, SNCF, TBWA, UBISOFT, יוניברסל, סוני וכו '.
הוֹדָאָה
- הליך קבלה בינלאומי: למועמדים בעלי תואר ראשון מחוץ לצרפת
הערכת הבקשות הבינלאומיות נעשית על ניתוח כפול של קובץ הבקשה של המועמד, באופן שוטף במהלך מסע הפרסום.
- הליך קבלה בצרפת: למועמדים בעלי תואר ראשון מצרפת
הערכת הבקשות הצרפתיות מתחלקת לשני שלבים: ניתוח תיק הבקשה של המועמד וראיון בעל פה שנערך עם ועדת קבלה.