מאסטר בפיתוח טריטוריאלי ועירוני
The National University of Avellaneda
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Buenos Aires Province, ארגנטינה
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Feb 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מצגת: הניתוח והמחקר של פיתוח טריטוריאלי ועירוני מקבלים תפקיד מוביל יותר ויותר במסגרת קידום אסטרטגיות ההרחבה, הפיתוח והאינטגרציה השונות המבוססות על צמיחה תוך הכללה ושיתוף פעולה בין הרמות השונות של המדינה ומוסדות אחרים. מקרים. לפיכך, מנקודת המבט של מדעי החברה, גישה "טריטוריאלית יותר" למחקר למדיניות ציבורית קיבלה דחף מעניין. זו לא תגובה דמיונית, אלא תגובה צפויה למוטציות חברתיות-טריטוריאליות רלוונטיות ביותר המתרחשות.
זו הסיבה שכדי לקדם פיתוח כלכלי טריטוריאלי ועירוני בר קיימא ושוויוני מבחינה חברתית, עם יצירת תעסוקה, הכנסה והזדמנויות שוויוניות לכל מגזרי האוכלוסייה, חובה לעצב פרויקטים של לימוד ומחקר על תהליכים טריטוריאליים ועירוניים. המאפשר לדעת ולאבחן את הדינמיקה המואצת של טרנספורמציה כמו גם את הבסיסים והתצורות הסוציו-אקונומיות שלהם שנותנים להם תמיכה. חקירות אלה, בנוסף לתרומת גוף עשיר של ידע ודיונים הקיימים בעולם האקדמי הנוכחי, אולי קלט שאין לו תחליף, שיחד עם הצעדים שמטרתם להשיג את האיזונים המקרו-כלכליים העיקריים וקידום המגוון היצרני, יכולים לקדם מדיניות טריטוריאלית טבע שמטרתו לזהות ולקדם פוטנציאלים מרחביים והתאמות בר-קיימא בין אוכלוסייה, כלכלה וטריטוריה.
התואר השני בפיתוח טריטוריאלי ועירוני יועבר במשותף על ידי האוניברסיטאות הלאומיות בקילמס ובאוולנדה באמצעות הפלטפורמה הווירטואלית של האוניברסיטה הווירטואלית בקילמס. בשתי האוניברסיטאות יש את כל המתקנים הרגילים במוסדות להשכלה גבוהה המתאימים להוראה לתואר שני. לכל השאר, שתי האוניברסיטאות בעלות ניסיון בהוראת קורסים לתארים מתקדמים ותארים מרחוק, בהיותה האוניברסיטה הלאומית בקילמס, מוסד חלוצי בארגנטינה באופני הוראה זו. הקמפוס הווירטואלי של ה- UNQ, שיהווה פלטפורמת ההכתבה של התואר השני, גמיש במיוחד ומסוגל לתמוך במגוון רחב מאוד של תכונות (כולל העברת קבצי שמע, תמונה ווידאו), כמו גם לאפשר מקרים סינכרוניים. (ו / לא רק אסינכרוני) של אינטראקציה בין מורים לתלמידים.