מאסטר בכיוון אופנה: מותג & ניהול תקשורת
Milano Fashion Institute
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 18,000 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
30 Nov 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
27 Jan 2025
מבוא
מאסטר בכיוון אופנה: מותג & ניהול תקשורת
בעולם האופנה, התדמית היא קריטית
לא מדובר רק בתצוגות אופנה או בצילומים, כמובן: למותגים הגדולים יש זהות תרבותית אמיתית, הם אוונגרד חדש או מורשת בת מאה שנה. זוהי בירה שנבנתה באמצעות אסטרטגיות מיתוג ותקשורת קפדניות, שיכולות לעשות את הונו - או הרס - אפילו של בתי האופנה הגדולים ביותר. לדעת כיצד לייעל תחומים אלו וכיצד לעצב תקשורת המסוגלת להשאיר חותם היא אחת העבודות המורכבות - והמתגמלות ביותר - שאפשר לעשות בעולם האופנה והיוקרה.
המאסטר במותג & ניהול תקשורת מכשיר את הדמות הספציפית העוסקת בתקשורת ובקול של מותג ב-360°: מקמפיינים פרסומיים, אירועים, הודעות לעיתונות ויחסי ציבור ועד מדיה חברתית.
נתון שהיום יותר מתמיד הוא בין המבוקשים ביותר על ידי מותגי אופנה: Gen-Z ופלחי שוק חדשים משנים באופן קיצוני את תרחיש התקשורת, המדיה והדיגיטל הטיפוסי.
ה-DNA של מותגים, האסטרטגיות של 'יצירת מיתוסים' והמורשת התרבותית של מותגים מתורגמים לשפות ותרבויות חדשות: מאופנה דיגיטלית לאופנה פיגיטלית. לכן מותגי אופנה מחפשים דור חדש של אנשי תקשורת: מסוגלים לנהל שינוי דיגיטלי. זה בדיוק מה שתלמד לעשות בקורס המאסטר הזה.
עובדות מפתח
יום קבלת פנים: 17 בינואר 2025
שבוע הכוונה: 20-24 בינואר 2025
טקס ותחילת ההרצאות: 27 בינואר 2025
סיום ההרצאות: 17 באוקטובר 2025
התמחות: החל מ- אוקטובר 2025
מאסטר: תואר שני באוניברסיטה ברמה א', 60 ECTS
משך התואר השני: שנה אחת, 1200 שעות
מיקום: בנוכחות בקמפוס, מילאנו. אפשר להשתתף במאסטר גם מרחוק.
קבלה
תכנית לימודים
תיאור הקורס
התוכן של המאסטר משלבים נושאים בינתחומיים שונים להבנה וניהול טוב יותר של תהליכי ניהול מותג וניהול קמעונאי.המאסטר מורכב מ-720 שעות של הרצאות בכיתה והתמחות סופית של לפחות 480 שעות. המבנה מורכב משישה גושי למידה: חימום, כלים כמותיים ופרויקטים, עמודי אופנה, תהליכי אופנה, סקרנות, שיטות אופנה, פרויקטים בשטח, העצמה והתמחות.המטרה היא ללוות את הסטודנט להכרת התעשייה המתקדמת ולתהליכים המרכזיים המאפיינים את הפרופילים המקצועיים המעורבים בניהול המותג. ההרצאות מאורגנות במודולים המבוססים על נוכחות של מורים מתחומים שונים שיכולים לשדר תמונה מלאה של המבנה ומנגנון התפקוד של התעשייה.הם כוללים חלק ממסגרת תיאורטית ומרחב גדול המוקדש לתרגילים, במטרה להעביר שיטות, טכניקות וכלי עבודה קונקרטיים.
גלריה
מלגות ומימון
מלגות זמינות עבור מאסטר 2025
Milano Fashion Institute מציע מדי שנה למועמדיו מספר מלגות, המכסות מחצית מעלות ההרשמה לתואר שני, ומוצעות על ידי חברות איטלקיות הפעילות בתעשיית האופנה.
איך זה עובד?
ייחוס המלגות יתקיים לפני תחילת הקורס, בהתחשב בקריטריונים להכנסה ולזכאות, על ידי הוועדה האקדמית. ההרשאה למורה אינה תלויה בהענקת מלגה כלשהי.
איך ליישם?
טופס הבקשה למלגות כלול ב"טופס הבקשה", וניתן למילוי בכתובת https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now, בעמוד "הגש בקשה". לאחר הגשת טופס הבקשה, הוועדה האקדמית תחליט על כל מטלה, עם הודעה על התוצאה עד תחילת הקורס. לכל מידע נוסף, אנא קרא את הכללים בתוך המודול.
למי מכוונים המלגות?
המלגות מיועדות הן לאזרחים איטלקים והן לזרים המעוניינים להגיע לתואר שני במכון האופנה של מילאנו.
לפי מועד הגשת הבקשה?
את הבקשה למלגה יש להגיש עד 30 בנובמבר 2024.
אפשרויות קריירה
פיתוח קריירה
המאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת נועד להכשיר אנשי מקצוע צעירים בעלי מיומנויות תקשורת ודיגיטל מתקדמות (כלומרמילולי וויזואלי), ידע אמנותי ותרבותי עמוק, יחד עם כישורי ארגון וניהול.
הדמויות המקצועיות הן אנשי מקצוע זוטרים המסוגלים לתמוך באופן מוסמך בתחומי STYLE ו-MARKETING, כמעצב אופנה, עורך אופנה, חוקר חזותי ואמנותי, ואנליסט טרנדים, Cool Hunter, מנהל שיווק זוטר, מנהל אירועים; תחום התקשורת, כמנהל תקשורת, מנהל מדיה חברתית, יחסי ציבור דיגיטליים, מנהל תוכן דיגיטלי, מנהל יחסי ציבור, מנהל משרד עיתונות; לבסוף, אזור CULTURES & HERITAGE, כמנהל מורשת תרבות, או מנהל קיימות תאגידית.
מכיוון שמדובר בתחום חדשני ביותר, הפוטנציאל של הפרופיל יפותח על ידי סגל פרופסורים ואנשי מקצוע מובילים, ובאמצעות תהליך מיון המעדיף משתתפים המגיעים מרקע שונה (בעיקר מתארים בתקשורת, עיצוב, ניהול). אם מפגין עניין משמעותי בכל הסימנים של חדשנות חברתית ותרבותית ותרגומם האפשרי לאסטרטגיות וכלים מדיניות.
כיתה של תלמידים מרקעים שונים משחזרת את המיומנויות של צוותים חוצי-עסקים טיפוסיים ומקדמת את התנאים לפיתוח יכולות הן מבחינת חדשנות והן מבחינת יצירתיות, יחד עם חדשנות פרויקטית בתחום התקשורת.