אמן מיתוג יוקרתי
Curtin University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Perth, אוסטרליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
AUD 30,500 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* תשלום אקדמי לשנה א '
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
- קוד CRICOS: 027233E
- משך הפעילות: 1.5 שנים
- קוד הקורס: MC-MKTG
- מצב לימוד: במשרה מלאה
- צריכת: פברואר, יולי
- מיקום: פרת '
- עמלה שנתית ראשונה: 30,500 דולר ארה"ב
תיאור הקורס
קורס זה מכין אתכם לקריירה הדורשת יכולת להבין את החשיבה הצרכנית, ולפתח אסטרטגיות אשר ממקסמות את ערך הצרכן, המכירות והרווחים.
תלמד את עקרונות המחקר השיווקי והתנהגות הקונה, ותצבור ידע מיוחד בהיבטים חיוניים של עסקים, ניהול שיווק ומנהיגות. קורס זה מתאים לקריירה בתחום השיווק והניהול ולעבודות ייעוץ בנושא מותג ושיווק.
נושאים עיקריים מכסים פרופילי צרכנים, עיצוב המותג והאסתטיקה, אסטרטגיית המותג, גלובליזציה של מותגי יוקרה והשפעתם של ביג דאטה ומדיה חברתית בשיווק, תוך שימוש בדוגמאות המתפרסות על ענפים רבים, כולל רכב יוקרה, אופנה, יופי ואירוח.
יש גם הזדמנויות לקחת חלק בטיולי לימודים מעבר לים באירופה ואסיה, ולקחת פרויקט תוך חשיפה לתרבות יוקרה והיסטוריה, ביקור במספר בתי יוקרה ופגישת אנשי מקצוע בתעשייה. הזדמנויות אלה מציעות את החוויה המקצועית המצוינת לשיפור יכולת ההעסקה שלך.
תנאי קבלה
- תואר ראשון ממוסד שלישוני מוכר בכל תחום או
- תעודת בוגר בתחום קשור, ממוסד שלישוני מוכר AND
- לעמוד בדרישות הבקיאות של קורטין.
הכרה מקצועית
קורס זה פותח עם תשומות מגורמים מקצועיים מרכזיים כמו מכון השיווק האוסטרלי ומכון יחסי הציבור באוסטרליה. המועצה המייעצת של בית הספר כוללת אנשי מקצוע בולטים מתחומי השיווק, הפרסום, יחסי הציבור והתיירות.
עתיד השיווק ומיתוג היוקרה
השיווק הופך מורכב יותר ויותר, מעוצב על ידי טכנולוגיות, שיטות ונהלים מתעוררים. כאשר פני הנוף הדיגיטלי ממשיכים להשתנות, כך גם נוהלי השיווק של התנהגות לקוחות, ניתוח נתונים, ניהול מותג, שיטות תקשורת, פלטפורמות וחוויות משתמש, מה שמוביל לחבילה חדשה של יכולות דיגיטליות. ענף היוקרה עבר שינויים גדולים במהלך שני העשורים האחרונים. מגמות כלכליות משתנות, טרנספורמציה דיגיטלית מהירה והעדפות צרכנים מתפתחות יוצרות נוף תחרותי חדש, שמאתגר את האסטרטגיות הארגוניות המסורתיות. התקדמות בשיווק מקוון וגידול בשימוש במדיה דיגיטלית לשיווק מוצרים ויוזמות מרוכזות ללקוח הם הגורמים העיקריים התורמים לצמיחת ענף מוצרי היוקרה העולמיים.
למידע נוסף בקר ב- study-pg-business